úterý 11. prosince 2012

Kristen on The Late Late Show with Craig Ferguson - preview

Další video, já vím no:D Ale fotky mám dneska v záloze taky, nebojte :D Tohle je jen velmi krátké... je to totiž pouze upoutávka, nebo tedy spíš ukázka z Late Late Show s Craigem Fergusonem, kde byla jeho hostem právě Kristen. Hledala jsem, jak se tenhle chlap jmenuje vážně asi pět minut. Protože u toho videa na youtube to napsaný neni a já už si zavřela tu stránku, kde to napsaný bylo:D Mám fakt bordel v tom, kdo je kdo :D respektive, když mi řeknete jméno, tak většinou vim, ale když vidim obličej a mám si vybrat z tý hordy jmen a ještě si vzpomenout na to, jak se jmenuje jejich pořad, tak to se omlouvám, ale to po mně nikdo nemůže chtít:D Ale tohle je teda Craig a budu si to pamatovat. No. Aspoň pět minut si to budu pamatovat :D Nicméně Kristen to tam moc sluší a já se nemůžu dočkat celého rozhovoru:)
* * * * * * * * *
Another video today. This one is quite short... it is just preview of Kristen in The Late Late Show with Craig Ferguson. I was searching for his name five minutes, because it is not writen on youtube and I already forgot at what site I just found that... and I have incredible mess in who's who. So, this man is Craig Ferguson:D I'll remember that. Maybe. I guess for five minutes, not longer :D Anyway, I can't wait for whole show, Kristen looks there adorable, I love it. And it seems to be fun, so enjoy this shor preview and look forward the full interview:)

2 komentáře: