neděle 23. prosince 2012

New Breaking Dawn - part 1+2 behind the scenes video

Ahoj lidi. Mám čtyři minuty, takže rychle :D posledních pár dní je trochu hektickej. To kvůli těm svátkům a tak, nějak nemám vůbec na nic čas a přesto ho mám haldu. Chtěla jsem dneska něco přidat, prostě to musím stihnout, protože nechci být jedním z těch lidí, kteří prostě najednou přestanou přidávat, začnou jednou za týden, pak jednou za měsíc, to už jsem jednou udělala, znovu nechci. Rozhodně ne u tohohle blogu a neplánuju to, ale nechci ani, abyste si o mě mysleli, že to hrozí. Takže nehrozí. Měla jsem čas na krátkej článek dneska, ale prostě jsem dělala milion jinejch hovadin, místo abych se starala o bloček, takže se omlouvám, mrzí mě to, zkusím se napravit. Zítra se ještě ozvu, pokud mě máma nezabije, slibuju:D Ale čas běží, 23:58 :D Takže k věci, mám pro vás pár dní staré video, je to video z natáčení Rozbřesku... celého, jak jedničky, tak dvojky, natáčelo se to najednou. No a je moc pěkné, takové... no bez komentáře, prostě jen záběry, nic k tomu, což je možná trochu škoda, ale stejně se mi moc líbí. Ta hudba, která je k tomu, je ze soundtracku prvního filmu. Je to ze scény, kdy Kristen stojí u svého auta a čeká, jestli přijede Edward... no a on nepřijede :D bože, fakt to umim nazpaměť :D Á, jsem mástr, stihla jsem to:D Tak se koukněte na to video, je fakt pěkný:) Člověk by až neřek, co všechno bylo jenom zelený plátno :D
* * * * * * * * *
Hi guys. Last few days are quite crazy. You know, so much things to do aroud Christmas. I was so busy, I hate that! :D Anyway, I wanned to write something today, I have to, because I don't want to become one of those guys who just stop write articles with no reason, I have no reason actually, I have had time for short article, I was just doing different things and I am sorry about that. I have for you few days old video. It's new behind the scenes video from the shooting of Breaking Dawn movie... part 1 and part 2 together. It's not very long, but very beautiful. That song they used is from first movie, from Twilight, I can tell you, where exactly it was. When Bella was staying on parking in front of her van and she was looking if Edward is coming. I guess... I remember where all of Twilight soundtrack songs are :D

3 komentáře:

  1. Já se vždycky musím smát tomu, jak nás lidi od filmu dokáží oblbnout

    OdpovědětVymazat
  2. To video je fajn, ale moc toho neukázali. Čekala bych, že ukážou více těch efektů a nejen stěny, které mají být okny

    OdpovědětVymazat