pondělí 10. prosince 2012

Gallery update 10.5: On the Road Private Screening in Los Angeles

Ahoj lidi. Z těhle fotek jsem málem vyrostla, vůbec mi to nešlo uložit, hrozně pomalu to nabíhalo a na imagebam se to nahrávalo asi půl roku. Šílený, málem mi z toho hráblo. Ani jsem je neuložila všechny, protože jsem na to prostě neměla nervy. No mám pro vás 40 fotek z 6. prosince 2012, kdy byla Kristen na soukromém promítání filmu On the Road v Los Angeles... no očividně nebylo tak soukromé, aby tam neměli fotografy, což je dobře, protože Kristen to neskutečně slušelo, vypadá nádherně, hrozně se mi tenhle její model líbí, a ty boty! Paráda. Fakt jo, hrozně se mi líbí:) No, taky teda Kris očividně není těhotná... toliko asi k tomu drbu, který vypustil OK! magazín. No, tak si užijte fotky. Jen tak mimochodem, všimli jste si, že Sam Riley na těhle akcích nikdy neni? Jako možná to má nějaké logické vysvětlení :D asi i jo, ale prostě nikde nebyl, jenom na jedné premiéře, kde nebyla Kristen...:D Ale ne, nebudu v tom šťourat, jen mi to přišlo zajímavý:D
* * * * * * * * * *
Hi guys, I had pretty hard time with these photes. It was so slow! I couldn't save them all, so I just didn't, because it was freaking me out. I have for you now photos from December 6th, 2012. They are from Los Angeles private screening of On the Road movie. I think that Kristen looks there absolutely adorable, I love her outfit, really love, it is perfect, I truly love how she looked! Obviously, she's not pregnant... that's all I'll say about the rumour which made out OK! magazine. Enjoy photos... by the way, did you realised that Sam Riley is never there? At these events? Like ever. He was just at one premiere when Kristen wasn't there... well... it's not probably a big deal about that, but I just found that interesting:D
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Jo toho se Samem jsem si taky všimla a je to divné... Ale tak, třeba teď natáčí nějaký film nebo tak něco Stejně mi není moc sympatický a má takový divný hlas To radši Garrett ♥ :P Ale ke Kristen. Jako obvykle zde vypadala orpavdu skvěle! Moc jí to slušelo a byla prostně... Nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kristen tam vypadala skvěle. A taky bych neměla náladu nahrávat všechny fotky v takové kvalitě, sama vím, že když jsou velké dost dlouho to trvá

    OdpovědětVymazat