čtvrtek 13. prosince 2012

Gallery update 10.9: Benefit Concert for Sandy Relief in New York City

Kristen je teď v posledních dnech dost zaneprázdněná. A to především propagací On the Road, ale nejen tou. Podle mě to musí být hodně unavující, ale já jsem ráda, protože je aspoň o čem psát:D až to skoro nestíhám:D po té prodlevě novinek je to zase velká změna:) a já nemám čas, ale přesto to musím zveřejnit, protože mě zkrátka psaní na blog tak nějak uklidňuje:D No, takže k věci. Třeba včera byla Kristen na dvou akcích. Kromě promítání On the Road se taky účastnila benefičního koncertu na pomoc zasažených hurikánem Sandy, který nedávno dost ničivě postihl východní pobřeží USA. Od Kristen je vážně skvělé, že se toho účastní, je to od ní fakt hezké:) a k tomu jí to tam moc sluší:) :D Za pár minut po tomhle updatu galerie vám sem hodím i video:)

* * * * * * * * * *
Kristen is nowadays really busy. She has many events and I love that, because I have many things to write about:D But I think, that she has to be pretty tired because of that. Yesterday, she was at two events. At the screening I already published photos from and at this one. It was a benefit concert for Sandy Relief in New York City. To help hurican Sandy's victims. Which is very kind and beautiful, that she participates on it:) She looked very very beautiful and few moments after this gallery update, I will publish video from this event. Enjoy photos:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře: