sobota 15. prosince 2012

Gallery update 11.0: On the Road premiere in New York City


Ahoj lidi. Táta mi konečně nainstaloval photoshop na notebook, takže v něm blbnu celej den:D teda celej den, vstala jsem asi ve dvanáct a kdyby mě máma nezbudila, klidně bych spala dál:D každopádně konečně můžu dělat wallpery v normálním čase... takže udělam jeden za půl hodiny a ne za dvě a půl hodiny:D no nic, nemám moc času, takže hned k věci. Mám pro vás 139 fotek z premiéry filmu On the Road, která se konala předevčírem, 13. prosince 2012 v New Yorku. Kristen to tam neskutečně slušelo. Ten model je hodně odvážnej, ale mně se strašně líbí, jsem ráda, že konečně vytáhla nějaký barvy:) vážně se mi ty šaty hrozně líbí, jsou od Beckleyho. Jinak vidíte to? Je tam i Sam Riley! Neuvěřitelné! :D
* * * * * * * * *
Hi guys. My father finally installed Photoshop to my notebook, so I can already make graphic in normal time:D So just half an hour for one... not two and half an hour:D anyway, I don't have much time, because I go to the theater... so, I have for you 139 photos from On the Road premiere in New York which was on Decmber 13, 2012. Kristen looked awesome! That outfit is very interesting, it's dress by Beckley, and I really like it. A lot. She's brave she wears stuff like that. But I love it, totally! And do you see that? Sam Riley is there too! Surprise! :D
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

11 komentářů:

  1. Outfit s emi moc nelíbí, ale lidočky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  2. moc jí to slušelo :) a mě wallpapery nikdy moc nešly...

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala si zase odvážný outfit, ale vypadla v něm skvěle!!

    OdpovědětVymazat
  4. ten outfit bol fakt zvláštny, ale myslím, že ona nan postavu má! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky tak ráda dlouho spíš? Kris je odvážná, mě by to co má na sobě neslušelo, ale ona by byla krásná i v pytli od brambor

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem byla překvapená, že tam byl i Sam A Kristen to tady fakt moc slušelo! Vypadala fakt sexy! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahojky omlouvam se ze otravuju ale uz jsem ti psala dvakrta o sprtaeleni prosim muzes mi odpovedet? dekuju moc

    OdpovědětVymazat
  8. aha tak to promin ja toho ma ted nejak moc tak jsem si toho asi nevsimlajdu to napravit

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadala fakt luxusně! Ty šaty, make-up, vlasy! :)

    OdpovědětVymazat