neděle 28. dubna 2013

7 komentářů:

  1. Krásna animačka. To budeš mať narodeniny ty, alebo je to k tej fotke ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná animace - miluju Gordyho ♥ A k narozeninám ti přeju úplně všechno nejlepší :) Hlavně aby se uklidnily nervy a levou zadní jsi zvládla maturitu! A užívej si ten věk - já už se nemůžu dočkat až budu starší

    OdpovědětVymazat
  3. Promiň, promiň... vím, že to nenávidíš.. já taky.. ale já už fakt v tom mám bordel... http://rose-daily.blog.cz/1304/kontrola-affiliates-ohlasena

    OdpovědětVymazat
  4. Ou...:)
    Dokonalá animka :)
    A všetko naj!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to krásná animace!! Tohle je moje nejoblíbenější scéna z toho filmu:) Koukala jsem na něj zrovna minulý týden.
    PS: Všechno nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká animace A vždyť ti je 19 let, máš život před sebou

    OdpovědětVymazat