čtvrtek 31. května 2012

Snow White and the Huntsman♥ aneb jak jsem se vypravila do kina hned první den.

Ahoj ahoj ahoj.
Máte druhou možnost vidět tu článek jen v češtině, protože na ájinu to bude moc dlouhý, na což dneska konkrétně už nějak nemám náladu, protože mi to akorát připomíná fakt, že jsem úplně, ale úplně blbá :D Ale k tomu se ještě dostanu. Zrovna nám vypadla televize, protože začlo hrozně lejt:D Jo no, jako... mít satelit má i svoje nevýhody. Každopádně dneska se na 100% potentuju a nebo pozvracim, protože jsem toho stláskala fakt strašně :D nejdřív skoro přes den nejim a pak si dám čokoládovej dort s oříškama, popcorn, buřt a zaleju to ledovym kafem! To bude honička :D Ale ne, já mám celkem kachní žaludek:D To přežiju... snad :D No zejtra musim do školy, takže i kdyby ne, tak mám smůlu...
Pořád se modlím, že mi odpadne autoškola, ale zatím to tak nevypadá no.. ale není všem nadějím konec. Modlím se k vesmíru, páč chci jít na fotbal místo toho, abych jezdila jakkokot někde po Praze:D Včera jsem to dost posírala celou dobu... ale nevadí, abych se konečně dostala k jádru věci...
Jak jsem říkala, že chci jít na Snow White and the Huntsman co nejdřív to půjde... došla jsem k závěru, že jediná možnost je vlastně jít hned dneska v den premiéry, protože příští tejden toho mám moc a pak jedem na cyklisťák. No tak jsem se zeptala E., což je má nej kámoška, jestli nechce ty nákupy spojit i s kinem... a ona řekla, proč ne? A tak jsme šly... jenže jsem totální kráva! :D Fakt že jo... šly jsme totiž omylem na dabovanou verzi!!! Mě totiž vůbec nenapadlo, že to dávaj i dabovaný, fakt mě to v půl sedmý ráno nenapadlo, když jsem se koukala do programu, že to vlastně můžou hrát i s dabingem. A já tam tak jen seděla a najednou mi to došlo: Nééé, proč je to dabovaný! :D Jako v první chvíli jsem na sebe byla fakt nasraná, že na to budu muset jít ještě jednou nebo to složitě stahovat... :D ale nakonec mi to ani tolik nevadilo... jako jo, mrzelo mě, že jsem neslyšela Kristenin úžasnej britskej přízvuk, ale tak až si to stáhu, tak ho uslyším a až si koupim DVDčko, tak si ho budu moc pouštět kdykoliv se mi zachce.
Českej dabing je totiž považovanej za jeden z nejlepších.
A něco na tom fakt je.
I když Kris zas mluvila Nikola Votočková, která se na ní naprosto nehodí... a Jan Maxián na Chrise taky zrovna dvakrát neseděl, tak nějak se to ztratilo, protože to bylo namluvený KVALITNĚ. Ne jako Poslední vládce větru nebo slavný dabingový propadák Stmívání. Člověku to přišlo divný jen v tu chvíli - no jak mám Kris naposlouchanou, tak víc, ale jinak fakt jen zezačátku - pak si nějak zvyknul, film ho v táhnul a nakonec vlastně i ocenil, že nemusí číst titulky...
Hlavně teda... bylo to nadabovaný dobře i v tom smyslu, že vtipně. Podle mě některý ty věci, co byly v češtině řečený tak v ájině fakt nebyly... třeba označení, který použil jeden z trpaslíků - Ty vemeno :D ale prostě v tu chvíli to tam fakt sedlo a bylo to vtipný. Mluvím tu furt jen o dabingu, ale nějak se od toho tématu nemůžu odpoutat, protože vám nechci přímo spoilovat, pokud jste to ještě - jakože hádám, že většina z vás nejsou takový magoři, aby na to letěli hned - neviděli.
Ještě teda k tomu dabingu. Byla tam možná jedna taková slabost kousek po začátku a to dabing Lily Cole, ale ta tam moc velkou roli nemá, takže se to dalo přežít. Naopak třeba teda Ivana Andrlová na královnu Ravennu podle mě vyloženě sedla... že to jako fakt prožívala, jako hlas Charlize je hodně jinej, ale sedla na to si myslim. No na Kristen to fakt nesedlo:D nikdy nic nesedne, je to Kristen, ale prostě... fakt to člověk přestal vnímat... a víte proč?

PROTOŽE TO BYLO FAKT HUSTOKRUTÝ A KULERVOUCÍ!
Pardon, výrazy, který nás ve španělštině učila jedna bomba učitelka:D
Jako E. na to šla prakticky z donucení :D teda ne, já jí nenutila, šla dobrovolně, ale nic od toho neočekávala:D a ani nevím, jestli se jí to vlastně líbilo, nebo ne, ale říkala, že to byo fajn :) takže myslim, že aspoň lepší než Tři mušketýři nebo nechutnej Havran případně Bez dechu s Taylorem Lautnerem :D
Na druhou stranu já... já... no řeknu vám to narovinu...
Jsem NADŠENÁ. Fakt jo, mám chuť si to stáhnout hned a kouknout, kdyby to šlo:D
(Nemůžu to najít:D)
Ty efekty, hudba fakt skvělá, atmosféra jak prase a totálně k sežrání Chris Hemsworth!
No zkrátka, mně se to fakt hodně hodně hodně hodně hodně líbilo.
No a trpaslíci... vim, nechci spoilovat, ale ti byli perfektní! :D Nevim, co řikali v originále, ale i v tý češtině hláškovali a ti fakt zapadli perfektně. No a teda Charlize jako zlá královna byla chvílema fakt dost děsivá :D Ne, já nechci spoilovat, takže už toho možná nechám... a nebo... bych mohla pokračovat v celém článku... ale ne, vezmu to podle těch ukázek, které jste určitě všichni viděli... Přesto pokračování v celém článku, ať se nikdo necítí poškozen:D Takže pozor, spoilery :D


Začíná to obdobím, kdy je Sněhurka ještě malá holčička. To jsme taky viděli v ukázkách. Jako malá je moc hezká :) no jako dospělá v podání Kristen naší milované je samozřejmě hezčí. Takže se to tam všechno nějak krásně pořeší a hupsnem do doby, kdy Sněhurka dospěje a to už jsme teda také mohli vidět, uteče... Zatím všechno šlape jak má, no někomu možná můžou přijít ty úvodní pasáže trochu nudné, ale mně ne, mně tam pasovaly a jsou tam podstatný. Každopádně pak je tam slavný skok Sněhurky z toho útesu do vody... uznávám, že kdyby to bylo do opravdy, pravděpodobně jí ty vlny rozmáznou o ty skály, ale od toho je to film, ne?
Nebudu vám tu převypravovat celý film, takže rovnou přeskočím k jedné z mých oblíbených pasáží...
No tou je, jak jste možná správně uhodli z obrázku, temný les.
Hodně, hodně, hodně prác s nim museli mít. Je fakt dost dobře udělanej.
Nechutnej, děsivej, ta kamera, jak tam zabírala zdrhající Sněhurku, prostě bomba.
Je vážně hodně efektní, dost promakanej... a navíc mi nepřijde, že by to přeháněli.
Atmosféra celýho filmu je fakt úžasná. Nevím no, možná jsem předpojatá, ale všechno funguje, není tam hluché místo, film pěkně šlape a jasně, asi se najdou nějaká negativa, ale já je nevidím, já ten film prostě žeru:D Hudba, no, soundtrack jako takovej moc nevnímám, protože jsem se nechala vtáhnout do filmu, naprosto, ale score se mi moc líbil. Hudba nerušila a doplňovala atmosfréru správným způsobem. Hudbu složil ten samý skladatel, který složil score k Hunger Games... tam ta hudba tak silná nebyla, ale myslím, že u Sněhurky si dal fakt záležet. I když mnohdy ji člověk sni tolik nevnímá, bere ji jako samozřejmost, která podkresluje film a já si osobně myslím, že když je udělaná hodně dobře, tak jí člověk ani nemá vnímat jako takovou, ale prostě ji brát jako součást filmu. Nikdy nenastala situace, kdy bych si řekla, ne, tak tohle je fakt mimo :D zato jsem si ale řikala, jo, tak tohle sem fakt sedí :D No nic, zpět k filmu... ale už to asi nebudu protahovat :D
Hodně se mi líbila jedna konkrétní část, ve kterou jsem doufala od začátku :D ale tu vám prozradit nemůžu:D
Každopádně mě fakt nadchli trpaslíci.
Obecně bylo herecké obsazení fakt super.
Bratr královny, Finn, byl takovej správnej slizák, Lovec Chris Hemsworth byl ten správnej hrdina, kterej teď letí = trochu otrhanec, žádnej ulíznutej šampon, kterej má dobrý srdce a k tomu je hezkej:D, Sam Claflin jako princ William spíš spadal do té uhlazené skupiny hezounů, ale on je pěknej, o tom žádná :D Charlize jako Ravenna, super, paráda, no a Kristen jako Snow White - tedy Sněhurka - no jak jinak, než skvělá volba. Myslím, že si tuhle roli vážně užila a skvěle ji zvládla. No možná si úplně neužívala ty scény na koních, ale jinak ve všech rozhovorech mi přijde, že jí to vážně bavilo:)
No a byla tam samozřejmě spousta scén, které jsme v žádných ukázkách neviděli, samozřejmě nemůžou ukázat celej film, no abych to nějak konečně zakončila, protože to stejně nikdo nebude číst, páč to každýho nutně přestane bavit někde v půlce... :D
Rozhodně stojí za to si na to zajít.
Teda, stojí to za to pro lidi, který mají rádi Kristen a tyhle typy filmů.
Prostě vy, kteří jste žrali ty ukázky a trailery, rozhodně na to zajděte, nebo si to aspoň stáhněte, protože to naprosto splnilo moje očekávání. Věděla jsem, že to budu milovat a taky jo! Jako s odstupem mě určitě pár negativ napadne, ale zatím jsem stále ovlivněná čerstvým zážitkem, takže ode mě čekejte jen chválu, nic než chválu. Já věděla, že mě to nezklame:) na to jsem se na to moc těšila, než aby mě to dokázalo otrávit :D

Ách jo, chci to vidět v originále!
Fakt mě to mrzí! Ale ten dabing fakt nebyl hroznej;)
Naopak, byl podle mě hodně dobrej, takže nejsem otrávená:)

4 komentáře:

  1. Přečetla jsem první část článku bez spoilerů a druhou už číst nemůžu Chci se nechat překvapit, tak se nezlob Jinak ti závidím, dneska moje kamarádka prohlásila, že to bude určitě hovadina, že by na to do kina nešla -_- Takže musím spolíhat na to, že to bude hodně rychle někde na netu a že se za tu dobu nestihnu zbláznit Českej dabing..no, v dabingu je vždycky problém, že by třeba i byl hlas, který by se na to hodil, jenže třeba dabér nemá čas nebo to prostě odmítne..A to je pak na prd. Ale tak snad myslím, že to nebude tak hrozný, teď už jenom vyčkávat, až to nějaká spasená duše hodí na net!

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem se na Sněhurku a lovce těšila hrozně moc dlouho,ale když jsem pak zjistila,že to u nás v kině budou dávat jedině v českém dabingu,tak jsem se naštvaně a taky s lítostí rozhodla,že se na Sněhurku bohoužel budu muset podívat ve stažené verzi...u takhle senzačního filmu nehodlám absolvovat český dabing.chci slyšet Kristenin britský přízvuk a nemůžu slyšet Jana Maxiána,jak nadaboval Chrise Hemswortha...to je jako by z něho udělali gaye...
    vážně mě to hrozně moc naštvalo a zkazilo mi to i celý den (vím,že je to docela blbost,ale já jsem se na to vážně hodně těšila :(()

    OdpovědětVymazat
  3. myslím že viem ktorú vec si tušila od začiatku aj ja som to tušila a tešila som sa na koniec a dúfala v to že to tak bude a bolo

    OdpovědětVymazat
  4. Byla jsem na tom v sobotu a musela jsem složitě vybírat kina, protože všude český dabing! Chápu, je to pohádka a děti nejsou asi moc rychlí čtenáři, ale tohle zrovna není typická pohádka pro děti a většina lidí, co se na tohle vypraví dívat, dabing spíš znechutí. Snažila jsem se najít na internetu nějaký nadabovaný trailer, abych viděla, jak ti všichni lidi, co ho pomlouvají, trpěli, ale nic :( Docela jsem se filmu bála, protože jsem se na něj strašně těšila a co jsem četla na csfd, někteří lidi to nehodnotili vůbec pozitivně. Ale nakonec to moje očekávání nezklamalo.. úplně s tebou ve všem souhlasím. Chris byl úžasný, není to až tak klasický hezoun, ale je zkrátka strašně sympatický. Akorát mi docela vadil ten jejich otevřený vztah na konci.. samozřejmě to byl záměr, aby to vrtalo divákovi hlavou, ale prostě mi to nedá spát. Samozřejmě fandím lovci :) Jinak máš krásně promakaný blog.. Narazila jsem na něj, když jsme hledala něco o Sněhurce a jsem fakt ohromená. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat