neděle 6. května 2012

The Tonight Show with Jay Leno (May 4, 2012)

Tyhle odkazy mám vlastně od Katie* z justas.blog.cz, protože na stránkách, kde je normálně beru jsem je zatím nenašla... teda teď už tam jsou, ale mám je prostě od Katie a nechci kecat, že ne, takže za ně moc děkuju:) já nerada kopíruju věci z ostatních blogů, moje zdroje jsou většinou weby z cizích zemí a tak... udávám ale zdroje vždycky, všechny, které zatím používám jsou v menu v credits, to já bych bez toho nemohla... no nic:D Prostě mám pro vás oficiální videa z The Tonight Show s Jayem Leno, která nejsou na youtube.com a když tam jsou, tak tam nikdy moc dlouho nevydržej:D Takže jen odkazy, ale určitě se koukněte. Mluví zas o všem možném... trochu o Breaking Dawn, že dotáčejí nějaké scény a tak, pak o tom, jak se dostala k filmu a o její první filmový roli, která byla fakt hodně pidi, ve Flinstonech 2:D a pouštějí tam tu scénu, ve které Kristen je... ale člověk jí dost těžko pozná no:D Pak mluví samozřejmě o Snow White and the Huntsman, ale míň, než minule, hlavně řeší Kristenin strach z ježdění na koni... no spíš averzi bych řekla, páč když jednou jela na koni, tak spadla a zlomila a vykloubila si loket:D jenže chtěla tu roli ve SWATH tak moc, že to prostě riskla a šla do toho:D No koukněte se na to, je to docela sranda, já nevím, ale přijde mi, že u Jaye Leno se Kris cítí líp než u jinejch těhle, co mají talk show, přijde mi tam taková v pohodě, občas je při nějakejch těhle rozhovorech trochu v křeči mi přijde no... prostě se koukněte, na konci té druhé části pouští na konci jednu scénu ze SWATH, kterou jim tam přinesla Kristen, je to ta bitka s trolem, nebo s tim, co oni zvou trolem:D a je super, tak stojí za to se mrknout:)
* * * * * * * * * * *
I have those links from justa.blog.cz... thank you Katie* for it. I actually hate copying things from other blogs... and if I do, I have to write a source. I actually write sources always, in credits are all sites which I use as sources for now. So thank you Katie again:) Those videos are not on youtube, so I have for you just links, it's The Tonight Show with Jay Leno where was Kristen on 4th May, 2012. She looks really beautiful, like I already said, I love her outfit! They talk about many things, she talks about her first movie role, which was in Flinstones... and they play that scene where she is:D then they talk about Breaking Dawn a little, of course about Snow White and the Huntsman and about her and horses. She's afraid of riding horses, because when she was younger, she fell of it and broke and dislocated her elbow, but she wanted to play Snow White so much that she came over it and did it, etc. You should watch that, it's fun, I think that she feels quite comfortable on Jay Leno's show, more than with someone else... Kristen brought there one scene from Snow White, it's the fight with troll... aww, love that!:D That's in the second part...:

0 komentářů:

Okomentovat