úterý 1. května 2012

Gallery update 1.8: "Elle" Magazine [June 2012]

No... tak... neměla jsem moc náladu na žádnej film... Teorie Velkého třesku už začala, ne, jak když jsem začla psát ten článek no, ale tak koukám na to, i když píšu, ale není to ono:D píšu totiž občas ne to, co chci, ale to co říkají... Ne, já se nemusím koukat na klávesnici, když píšu, ale nedávám tak úplně pozor ani na jedno a trochu se překlikávám no... já teda poznám, i když se překliknu a nekoukám se, mám to v ruce, píšu mechanicky a už jsem si zvykla na tu klávesnici, ale prostě jsem nepozorná:D No nic... už jsem se uklidnila:D Včera jsem říkala Katie*, že jsem ještě neviděla ty fotky z Elle, takže jsem je nemohla srovnat s těma z Jalous... no tak jsem to dneska napravila a uložila jsem ty skany, i ty fotky, jenže jsem je ještě nedala do galerie:D no a srovnala je a fakt se nemůžu rozhodnout, které se mi líbí víc, asi furt ty z Jalous, ale fakt nevím, nechce se mi to řešit, prostě jsou super oboje:D no tak si užijte scany:D já už zase blábolím... ty z Elle mají jednu výhodu, ten článek je anglicky no, ale tak já ho stejně nečetla:D No možná si ho přečtu, ale dneska na to fakt nemám... No musím jít, tak se mějte famfárově:D
* * * * * * * * * *
Well... I didn't have mood for any movie... The Big Bang Theory starts in fifteen minutes and the rest of my family watch snooker, so I have time for another article... I told Katie, that I didn't see Kristen's shoot for Elle magazine - June issue so I can't compare it with photos from Jalous magazine... so I saved those photos... actually scans... and I have to say that I really like them too, but I can't decide, which one is better, really can't... I still like more that shoot from Jalous maybe... but I don't know, I really don't... just enjoy those scans... it has got one advantage, it's an English article :D I can understand that... but I didn't read that yet. I will, maybe, but not now... So I hope you'll like those scans, I have to go... Okay, TBBT starts now, I had a short phone call, so... see ya soon:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Jéé, tohle je 100. článek za rok 2012. Já vim, že to neni žádná výhra, jsou blogy, který to maj za měsíc, některý ani ne za celej měsíc, ale každopádně:D prostě já to beru jako velkej úspěch! :D A ještě lepší je, že celkem mám 111 článků:D

0 komentářů:

Okomentovat