pondělí 21. května 2012

2012 - On the Road movie clip

Okej, rozhodla jsem se, že vám sem hodím ten klip z On the Road, protože je to tu furt akorát o SWATH a myslím, že je potřeba malá a krátká změna :D Každopádně mám pro vás teda ten klip... je to s francouzskejma titulkama, pokud někdo z vás mluví spíš francouzsky než anglicky, ale myslím, že většina je tu spíš jako já na tu angličtinu. Já ale každopádně vůbec nemám páru, o čem to tam mluví, jen párkrát jsem něco chytla, protože jsem na to sice koukala dvakrát, ale v obejváku a rodiče koukají na telku... ale hádám se baví s tím hlavním o manželovi Kristen (Marylou), kterej spí na zadním sedadle, ale těžko říct:D já si to zejtra pustim, až budu sama :D Zatím se mějte, pááá...:
* * * * * * * * * * * *
Okay, I decided to write about that clip from On the Road about which I was talking about. It's still just about Snow White and the Huntsman, I think that we need a small and short change :D So, I have for you clip which is with French subtitles if you don't understand English... but I am sure that most of you understand English more than French :D I actually have no idea, what they're saying, because I saw that twice but in our living room and my parents didn't want to be quiet... :D But I guess Marylou and the main guy are talking about Dean - Marylou's husband. Well, I'm nosy to this movie :) but not as nosy as to SWATH :D

3 komentáře:

  1. knihu jsem nečetla ale vím asi přiblině o čem to je, jenom mě mrzí že to dávají tak pozdě třeba maturujícím by se film hodil místo knihy

    OdpovědětVymazat
  2. Máš naprostou pravdu! Furt je to o SWATH  ten webclip je luxusní akorát že taky nevím o co go

    OdpovědětVymazat
  3. myslím,že tam říká něco o tom,že by chtěla rodinu,domov a miminko...podle toho,co jsem tak zhruba o OTR četla,tak Marylou od Deana (to je ten její manžel,co spí na zadním sedadle) potom uteče...a myslím,že v tomhle ukazují jeden z těch důvodů,proč ho opustí

    OdpovědětVymazat