pátek 18. května 2012

2012 - Snow White and the Huntsman: Clips from Collider

Ahoj zlatíčka:D jak se máte? Já jsem totálně vyřízená z toho, že jdu zejtra na pochod Praha-Prčice a budu vstávat před pátou... no to mě ani tak neděsí, ale těch třicet kiláků hrozně :D Bojim se, že umřu někde v půlce a nedojdu to :D umřu! UMŘU! No, kdybych se nevrátila:D tak jsem vás měla všechny ráda:D No nic, mám pro vás taky nějaký videa... no, jako první je to video, které je trochu delší a obsahuje víc klipů než jeden, ze Snow White and the Huntsman. Teda klipů, prostě scén. No ne všechny jsou s Kristen, ale stejně jsou super do jedný:D Hlavně se mi líbí ta první :D What shell we do with a drunken huntsman? Znáte tu písničku?:D Je trochu jinak:D ale jen malinko:D No, původně jsem se nechtěla na žádný další videa koukat, ale prostě jsem neodoala:D je to skoro jako droga, ujíždím na tom:D Takže se určo koukněte:

* * * * * * * * * * * *
Hi sweethearts :) I have for you some videos too. I saved many links, but I had no time to write those articles yet. First, I would like to post this one, it's longer video with more clips from Snow White and the Huntsman. I think... five in one, I'm not sure. Not all of those clips or.. scenes are with Kristen, but I still love them:D Especially the first one:D What shell we do with a drunken Huntsman?:D I didn't want to watch more clips, because I don't want to see whole movie before I will go to the cinema, but I just was not strong enough and I watched that:D it's amazing, check out:

2 komentáře: