sobota 12. května 2012

2012 - Snow White and the Huntsman clip: "She's of the Blood"

Tak další článek. Dneska jsem se rozjela. No už se mi chce vážně dost spát. Chtěla jsem ještě psát, ale nemám tu žádnou propisku, abych mohla navazovat ručně, takže si spíš asi půjdu lehnout:D Jak se vladtně máte? No chtěla jsem být stručná, takže to tak asi fakt pojmu... mám pro vás další klip ze SWATH a opět s trpaslíky, teď, jak se blíží premiéra, se jich objevuje hodně, klasika, tak je to s každým filmem, no premiéra bude už v pondělí, tak se těšte na fotky...:) Jinak teda ten klip se jmenuje "She's off the blood", ale já tak nějak pořádně nevím, co znamená, že je někdo off the blood... nevíte to náhodou někdo? Jako mám pár tipů, ale nehci mlít blbosti, tak se radši ptám. Každopádně klip se mi moc líbí, původně jsem se na ty části filmu nechtěla koukat, protože nemám ráda, když vidím skoro celý film ještě než jdu na něj do kina, ale u SWATH je mi to nějak jedno:D
* * * * * * * * * * *
There is another article. I need to sleep, so I will be brief...:D It's another Snow White and the Huntsman clip... on Monday will be world premiere, so many new clips are out, like always. It's the same with all movies. This one is again with dwarves. It's called "She's of the blood" but I'm not sure what does it mean. Is there someone who knows that? Because I really don't. Anyway, that clip is really nice, I like it and I'm still so excited. I acutally didn't want to watch those clips, because I usually don't like when I see almost full movie before I go to the cinema, but I don't care with SWATH:D

0 komentářů:

Okomentovat