neděle 20. května 2012

05/20/2012: Au au au au auuuuu!!!!



Dear diary...
Ta bota je zelená.
Moje boty stojej za hovno.
Umírám! Asi mi upadnou nohy:D
BOLÍ MĚ! MOC!
Mám pět puchejřů.
Jeden fakt velkej mi i prasknul, už na pochodu, takže jsem docházela slepičími krůčky.
Chci se vidět v úterý. Mám maturitní službu, což obnáší, že budu celej den lítat po škole a nosit jim občerstvení:D Dyť já si pomalu nedojdu ani na záchod! No dobře, to přeháním, ale ten, co prasknul, mě fakt bolí. Neni to dobrý... teda, když nemám boty tak je to v pohodě, ale prostě to bude krutý... AU! No, nicméně to byla celkem sranda, jen jsem měla trochu krizi... myslela jsem, že to nedojdu, fakt že jo, ale tak nějak jsem se do cíle došourala no a získala jsem Prčickou botku a tatranku, kterou jsem ještě nesnědla, ale nemám na ní nějak moc chuť :D
Šli jsme trasu z Tábora, ta byla 30 km, což neni zase tolik jako z Prahy do Prčic:D ale rozhodně je to hodně na mě, která nikdy nechodim :D teda jako takovýhle vzdálenosti, a která má debilní body, který maj bejt sice do terénu, ale puchejř jsem měla už před půlkou... grr. Nevim, za jak dlouho se mi to zahojí... :(
No a ještě Slovensko porazila Česko. Ne, že bych to Slovensku nepřála, ale je jasný, že když hrajou s Českou Republikou, že fandím Českýmu týmu, že ano:D No ale tak ve finále budu fandit samozřejmě Slovákům, to je jasný, necítím žádnou zášť, prostě hráli líp no, s tim nic nenadělám:D Tak uvidíme, jak finále dopadne, každopádně teď se hraje o bronz Česko-Finsko. Zatím je to po 2. třetině 3:1 pro nás, ale nechci to zakřiknout, no uvidíme, jak to dopadne :) mějte se famfárově, já jdu koukat, dneska ještě napíšu nějaký články, jen jsem se potřebovala vykecat:D Au, moje nohy:D
* * * * * * * * *
Dear diary...
The shoe is green.
I'm dying. I think that my feet will fall.
IT HURTS! SO MUCH!
I have five blisters.
One BIG one, which cracked.
I wanna see myself on Thuesday. I have maturita service. It means that I will walk whole afternoon and bring food to students and teachers... with those feet... it will be interesting. AUCH! Anyway, it was quite fun, but I thought I will not finish it. I had a stron crisis. Anyway, I did finish it. It was hard but I did. And I am very tired today.
And Czech team lost with Slovakia.
SHIT!
Nooo... of course, I'm not happy:D but I hope that Slovakia will win today. My fingers cross for them.
I'm too tired to write in English, so more info in the Czech text. But now Czech team plays against Finland, so I hope we will win:)

1 komentář:

  1. Taky jsem včera chodila delší túru, naštěstí mám jen jeden takovej malinkej Teda moc ti těch pět nezávidím! Včera ten hokej teda fakt nestál za nic, ale dneska to bylo super, aspoň ten bronz, já jim to přála!:) Taky se chystám fandit Slovensku, i když proti Rusku moc velkou šanci nemají, no.. Ale třeba, třeba sem jim to podaří! :)

    OdpovědětVymazat