neděle 20. května 2012

Gallery update 2.6: "Snow White and the Huntsman" Madrid Photocall (May 17, 2012)

Ahoj. JE TO DOMA! Máme bronz! To je úžasný! Fakt skvělý, byla jsem na nervy, ale máme to! No finále nakonec vyhráli Rusové, ale tak nevadí, stříbro je taky skvělý :) a upřímně myslím, že moc lidí nečekalo, že budou Clováci letos tak dobrý, že se dostanou do finále, moc jsem jim to přála :) No nic, nemám nějak už moc čas na dlouhý texty, takže jen v krátkosti. Mám pro vás fotky z Photocallu Snow White and the Huntsman z Madridu, který se konal 17. května 2012, no já neměla nervy na to ukládat ty fotky, páč to tomu internetu hrozně trvalo :D No Kristen tu vypadá zkrátka úžasně, ty šaty se mi - narozdíl od těch, co měla v Berlíně - nehorázně líbí, jsou fakt krásné, přesně styl, kterej Kris sedí, hrozně jí to sluší, má to šmrnc a ta modrá barva mezi tou černou a šedou, to je fakt paráda :)

* * * * * * * * * * *
Hi. We have it!! 3rd place! That's awesome! :) I don't have time fot long writing, so I will just write about the event. I have for you photos from Snow White and the Huntsman Photocall in Madrid on May 17, 2012. Kristen looked awesome, I love her dresses, again:D I didn't like those which she had at Berlin Fan Event, but this dress is totally awesome! I love that blue color and the style and everything, she just looked great:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Taky jim to přeju, to 2. místo si určitě zasloužili! :) A k té fotce "bez make upu" Madonna si může dovolit vypadat jako smrtka (málem jsem se pochcala smíchy) má na to svoje léta, že.. Teď přesně nevím, kolik že to má, ale do věkové kategorie "babička" to určitě nejmíň bude a vypadat jak ona v takových letech, tak si můžem všichni pískat Na těchto fotkách vypadá kristen strašně roztomile, nemůžu si pomoct :))

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že tyto šaty patří k těm nejlepším, co měla Kristen letos na sobě. I ten copánek jí moc slušil.K hokeji...všichni říkali, jak moc to slovákům přáli, ale přiznejme si, že všichni stejně chtěli aby ve finále byl český tým ;)

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím! tyhle šaty jí slušely daleko víc,než ty v Berlíně - a moc se mi líbí ten její copánek :) ♥

    OdpovědětVymazat