pátek 18. května 2012

Gallery update 2.5: ‘Snow White and the Huntsman’ UK Photocall


Ahoj věichni. Češi budou hrát v semifinále se Slovenskem! To je boží! Teda boží je, že jsou v semifinále a že porazili Švédy, páč to byl fakt nervák, miluju Michálka za ten poslední gól 29 vteřin před koncem:D to se skoro vyrovnalo Rachůnkovi s těma sedmi:D No každpádně málem infarkt jsem z toho měla. Ale nemám ráda ty zápasy Česko - Slovensko... nevím, prostě to asi beru až moc z toho historickýho hlediska, i když už je to dlouho, co nejsme Československo. Prostě mě vždycky překvapuje, jak jsou schopný třeba říct, že v boji o bronz fandí radši Rusákům než nám jen proto, že jsme je porazili... jo, to se mi stalo, řekla mi to kamarádka a tehdy jsem se s ní dost pohádala kvůli tomu. No prostě mi přijde, že jsme stále bratia, ale kvůli hokeji se dokážem dokonale nesnášet... já to tak prostě neberu, tu rivalitu... nevim no... Každopádně o tom mluvit nechci:D Mám pro vás fotky z Photocallu z Anglie... no byli tam všichni ti hlavní herci, Kris, Sam, Chris a Charlize, ale těch fotek je jen pár, je to takovej... no shoot no:D Na té3. fotce je i režisér, Rupert Sanders... no musím pádit ukládat další fotky, zatím:D
* * * * * * * * * * * * *
Hello everybody. Czech Republic is in semifinal with Slovakia! That's amazing, that they beat Sweden, not as amazing that we will play against our brothers again :( Of course that I cross my fingers for Czech Repiblic, but I don't like those matches. Anyway, I have for you some photos from UK Photocall of Snow White and the Huntsman with Kristen, Sam, Charlize, Chris and the third photo is also with the director, Rupert Sanders. I hope you'll like it, I'm going to save photos from Madrid, see ya soon:)
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. to hej... tie reakcie mojich spolužiakov na zajtrajší zápas... nevyjadrujem sa radšej...
    ale súhlasím s tebou...
    inak máš nádherný blog :)

    OdpovědětVymazat