úterý 8. května 2012

Kristen Stewart on Jimmy Kimmel Live

Ahoj ahoj ahoj, jak se máte? Já se mám fajn, jen... no... zejtra na tři dny odjíždím a vůbec se mi nikam nechce. No a taky jsem vůbec neměla čas na přednastavení nějakejch článků... no uložila jsem nějaké fotky, ale jen nějaké, asi dvacet z padesáti, takže je holt přidám až v pátek nebo v sobotu, podle toho, v kolik přijedeme. Nicméně ten čas jsem neměla, páč jsem byla v kině:D Na filmu jménem Havran. No byla jsem na tom s nej kámoškou, takže super a hrál tam Luke Evans, kterej je fakt boží a já ho žeru, ale jinak byl ten film dost divnej a místama dost nechutnej:D ale tak co, příjemně strávené odpoledne. No nic, mám pro vás videa z talk show Jimmyho Kimmela, kde byla Kris někdy včera nebo předevčírem nebo kdy:D a vypadala fakt rozkošně:D nemůžu si pomoct, ten svetr je prostě boží, hrozně jí to podle mýho slušelo:) Mluví o Breaking Dawn, o tom, že přenatáčeli nějaké scény, o Coachella hudebním festivalu, kde byla, o hudbě, o Snow White and the Huntsman a tak no a na konci je krátkej klip, kterej jim tam přinesla, nebo byl poslán nebo tak:D rozhodně stojí za to se kouknout:)
* * * * * * * * * * *
Hi hi hi. How are you? I'm fine just... I won't be here for three days and I have no time for pre-writing articles, I'm so sorry. I was trying to save some photos, but I saved just some, so I will post that on Friday or on Sunday. Anyway, I was in the cinema today... at The Raven... with Luke Evans.. he's cute but that movie was quite strange:D and disgusting too, a little:D But it was fine, I was there with my best friend, so it was fine. Well, I have for you today videos. Kristen was on Jimmy Kimmel Live show. She looked cute! I mean, that sweater is lovely:) Love it. They talk about Breaking Dawn, about Coachella music festival, where she was, about music, about Snow White and the Huntsman and in the end is short clip which she brought there. So take a look, it's quite fun:

3 komentáře:

  1. no až bude čas, tak mrknu na tu show..jsem zvědavá co se dozvím

    OdpovědětVymazat
  2. Super rozhovor, Kristen to tam moc slušelo :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych si zašla do kina ale nemám s kým;( No, a jinak Kristen na tom videu je strašně zlatá:)

    OdpovědětVymazat