úterý 1. května 2012

2012 - Snow White and the Huntsman: TV Clip - What would you give to see her again?

A tak se myslivec zamiloval do Sněhurky a já se zamilovala do myslivce...
A z nějakýho důvodu i do tohohle klipu. Hlavně do té pasáže, podle které se to jmenuje. What would you give to see her again? Co bys dal za to, abys ji mohl znovu vidět? Trochu mě to teda i děsí, ale každopádně jsem s každým dalším klipem pořád nadšenější:D a že se jich teď objevuje hodně, jak se blíží premiéra:D Bože, musím na to prostě jít, musím, hned 1.6. Už se nemůžu dočkat. Myslím, že u nás je ta premiéra 31. května, takže půjdu hned další den, klidně sama, jestli se mnou nikdo nebude chtít jít:D Ale ne, kámoška mi slíbila, že na to se mnou půjde, když půjdu já s ní na Hunger Games, takže si vykopala hrob, ale může si za to sama:D Já to budu žrát, jí se to líbit nebude, ale to je mi fakt u ventilku, mě tohle nadšení fakt nepustí, vím, že nepustí:D Věřím tomu, že to bude fakt boží a to nejen díky Chrisovi, ačkoliv on na tom bude mít jistě velký podíl:D Což mi připomíná, že mám ještě jeden klip, tentokrát z natáčení, ale o tom napíšu až zejtra, páč se chci koukat na Sběratelé kostí... no a nechci mít při tom noťas na kolenou jako u TBBT a HIMYM... :D Takže už půjdu, rozhodně se na ten klip koukněte, není sice úplně v té nejlepší kvalitě jako jiné, ale je to i tak super, klasika no:D

* * * * * * *
And the huntsman fell in love with Snow White and I fell in love with the Huntsman...
And I fell in love with this TV spot or clip or whatever it is. Especially with the last part. What would you give to see her again? Okay, maybe he didn't fall in love with Snow White but it looks like that and it would be really interesting...:) Many new TV spots are showed to fans, because the premiere is closer and closer and I'm more and more excited. I have to see that, on June 1! The premiere is I think on Ma 31... 1st June is Friday so, that's perfect. It will be perfect, I still believe that. I will go alone if no one comes with me, but I have to see that on the big screen. But my friend promised me that If I go to The Hunger Games, she will go with me to SWATH. Enjoy clip, I have to go, I have another one clip, behind the scenes about the Huntsman, but I will probably write about that tomorrow. Because I should watch TBBT and HIMYM with notebook on my knees, but I need to watch Bones carefully...:D have a nice evening:)

1 komentář: