úterý 1. května 2012

Gallery update 1.7: "Snow White and the Huntsman" Cinema Con

Ahoj ahoj ahoj. Jak se máte? Dneska nějak nemám kecací náladu... Já vím, já vím, je to neuvěřitelné, já jsem vždycky ukecaná:D a jak tak můžete vidět ten anglickej text, kterej vždycky píšu před tim českym, páč psát to nejdřív česky, tak budu moc líná na to, abych to napsala i anglicky:D tak vám je nejspíš jasný, že tak úplně málo blbostí sem dneska psát nebudu:D Mít novej počítač je super úžasný... můžu tu bejt kdy chci, dělat co chci a přitom můžu bejt celou dobu v obejváku a bejt tu s rodičema aniž by měli kecy, že tu s nima nikdy nejsem a jsem na compu... můžu koukat na telku, můžu si s nima povídat a dělat spoustu dalších věcí a zároveň bejt tady...:D a nemůžou říct ani popel... CHA! Finally! Měla bych svůj notebook nějak pojmenovat... můj první notebook, je krásnej, asi mu budu říkat Peeta... ale ne, nebudu HungerGameařit:D ale je to hezký jméno:D Toshiba mu říkat nebudu, to je debilní jméno...:D Peeta je hezký, ne? No nic, dobrý, jsem v pohodě:D Jo, je mi osmnáct, jsem dospělá, ale rozhodně si tak nepřipadám:D Ne v tom směru, že bych měla dělat dospělácký rozhodnutí nebo se přestat v určitých chvílích chovat jako dítě... bez toho já žít nemůžu :D Poslední dobou mám pocit, jakobych ten čas mezi 14 a 16 lety prošvihla, nevím... nic nedělala a prožila je příliš rychle... mohla jsem si dělat co jsem chtěla, ale nedělala... prostě nemám tolik zážitků, kolik bych mohla mít... ale pořád jsem dost mladá na to, abych to stihla... půjdu ke kadeřnici a konečně si nechám obarvit ty vlasy, jak už o tom uvažuju dlouho... zhubnu, najdu si kluka... páni, zase ty depresivní myšlenky na to, že zůstanu na ocet, to, že se na mě vysral nejlepší kámoš mi k tomuhle moc nepomáhá... no nic, měla bych už přestat... v tý angličtině řeším něco trochu jinýho, ale už na to taky nemám náladu...:D no nic... mějte se fajn:D teď k věci. Mám pro vás fotky z nějakého Cinema Conu, kde byla Kristen spolu s Charlize Theron kvůli Snow White, kvůli čemu jinýmu, že?:D No je to jen 7 fotek, ale podle mě moc pěkný, i když ne moc kvalitní. Líbí se mi ten Kristenin černobílej model :) co vám? Mně hrozně!:D Prostě tři fotky ze zákulisí, čtyři fotky z té konference, možná seženu video, ale zatím ho nemám, tak páčko, já se balím:D jdu koukat na telku, nebo možná ne, ještě uvidím, třeba se ozvu... :D
* * * * * * * * *
Hi hi hi. How are you guys? I'm not very talkative today. I know, unbelievable... I have a weird mood a little bit. Quite depressed or... I don't know, just weird.. :D But it's awesome feeling to have my own computer. I can be down stairs in the living room with my parents, watch TV or talk to them and they can't say a word, that I don't spend time with them because I'm still here with them:D I won't, I have to write and listen music and watch movies and I need to do it all alone in my room, but I didn't have my notebook in my room. I have to give him a name... it's my first notebook, it needs some original nice name... but I don't know what name:D Yeah, I'm eighteen... I have a feeling that I lost many years by doing nothing and I miss the time since 14 to 16 when I didn't think about future, about anything... I should do what I wanted, but I didn't and now is too late. Okay, it's not, I'm just eighteen but... OK, I'm depressed, fine! But I don't care what everyone thinks about me... I'm still young enough to change my life... well. I told you that I don't have talkative mood and now, you see...:D another article full of crap...:D Well, I have for you some photos today. They're from Cinema Con from April 26, where was Kristen with Charlize Theron... just seven photos, but very nice, three from backstage and four from press conference. I really like Kristen black&white look... don't you think it's nice?

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat