sobota 12. května 2012

2012 - Snow White and the Huntsman - Kingdom: "The Dwarves follow Snow White into the Enchanted Forest"

Ahoj všichni. Jsem zpátky z Moravy. Bože, jsem tak unavená! Málem jsem umřela, nejradši bych celej den ležela v posteli. No já teď vlastně ležim:D ale to je jen chvilkový... zdrhla jsem od rodiny, protože už mě neskutečně vytáčeli a já jsem si chtěla pustit nějaký písničky... no nic... na exkurzi jsem málem zdechne vedrem, únavou a vysílením, takže jsem fakt ráda, že už jsem doma. Dneska pro vás mám pár nějakejch článků, no nevím, jestli je budu stíhat všechny. Jako první mám pro vás jeden další klip ze Sněhurky a lovce. Tentokrát je to jeden, kterej není tak temnej, jmenuje se "The Dwarves follow Snow White into the Enchanted Forest" tedy "Trpaslíci následují Sněhurku do zakletého lesa a je to scéna, ze které je jedna z mých oblíbených hlášek, teda ve smyslu mluvené slovo ne vtipná hláška: "You have eyes, huntsman, but you do not see." tedy "Máš oči, myslivče, přesto nevidíš." Takže tenhle klip se mi líbí dvojnásob:) už se nemůžu dočkat...:
* * * * * * * * *
Hi everybody. I'm back from Moravia. Oh my god, I'm so tired! I almost died! I would love to spend whole day in my bad. It was not good this year... yes, I've seen many nice places, but it almost killed me. I slept just a little and I was walking whole days in that hot weather! There was so stuffy, I hate it:( Anyway, I have for you today many articles actually:D I'm sure that I will post some of them tomorrow, not just today, but still, I have many:D The first one is another clip from Snow White and the Huntsman. It's one which is called "The Dwarves follow Snow White into the Enchanted Forest"... it's a scene with one of my favorite quotes when one of dwarves says "You have eyes, huntsman, but you do not see." so I love it. I can't wait for this movie, I'm still more and more excited about that:) This scene looks really impressive:)

0 komentářů:

Okomentovat