čtvrtek 24. května 2012

Gallery update 2.8: "Snow White and the Huntsman" Mexico City Press Conference (May 18, 2012)

Další fotky... bože, já se nudim! No nic :D Jsem doma celej den, takže už nemám co dělat:D koukala jsem na filmy... no... pak jsem se rozhodla, že je správnej čas zapnout počítač, ukládat fotky a psát články... takže po dvou hodinách žvanění s lidma o ničem:D jsem konečně tady a píšu článek a to ještě k tomu s fotkama, který jsem uložila už včera :D no jsem prostě marná, já vim:D a kolik jsem toho dneska sežrala! :D Já totiž když jsem nemocná, tak jim:D což je zlý, když si vezmu, že se snažim už bůh ví jak dlouho zhubnout:D no nic... mám pro vás fotky, který jsem ukládala dlouho, páč se mi to nahrávalo děsně pomalu... jsou z tiskové konference o Snow White and the Huntsman, která se konala v Mexico City 18. května 2012. Kristen to tam moc slušelo, ty kalhoty a halenka jdou k sobě skvěle, ale ty boty se mi nelíbí, fakt ne, nevím proč, ale nehodí se mi k tomu zbytku no... vlastně se mi nelíbí vůbec, takže by se mi nejspíš nelíbily ani k něčemu jinýmu, ale prostě:D no nevadí:D na druhou stranu Sam Claflin byl k sežrání celej :D no nic... užijte si fotky...:

Another photos... oh god I'm so bored! Anyway :D I'm at home whole day so I have nothing to do anymore:D I was watching movies... well, then I decided that it's time to turn on my notebook and start to save photos and write articles... so... after two hours of talking about nothing with my friends I am finally here and I am writing an article with photos which were already saved yesterday :D Well, these are actually partly from Monday... but I didn't have time to save them all. They are from SWATH Press Conference in Mexico City from May 18, 2012. Kristen looks there awesome I think... but I don't very lie her shoes. They are kinda weird in my opinion. But Sam Claflin looks absolutely amazing:D Enjoy photos:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat