pondělí 14. května 2012

Gallery update 2.3: Snow White and the Huntsman World Premiere in London (May 14, 2012)

Mám ráda filmy, které jsou natáčeny a produkovány a tak obecně dělány ve Velký Británii... víte proč? Protože mají premiéru v Londýně. A to znamená, že máme jen jednu hodinu časovej posun a ne šest až devět hodin. Takže nejen, že se můžem koukat na online stream, ale taky jsou k sehnání fotky hned ten den, kdy byla premiéra... ano, hádáte správně, mám pro vás fotky ze světové premiéry Snow White and the Huntsman, která byla dnes, 14. května 2012! :) Yahoo! No online jsem se koukat nemohla, protože jsem byla v divadle, ale tak já zejtra zkouknu všechna videa a tak... no fotky pro vás mám. Nejspíš ještě galerii doplním, protože ačkoliv už teď je těch fotek dost, tak nejspíš nějaké přibudou. No dneska mám pro vás aspoň 124 fotek (edit 15.5.2012 v 18:17), tak doufám, že se vám budou líbit. Každopádně, Kristen... hm.... Jsem naprosto nadšená. Fakt jo, miluju ty šaty, vážně jo, vypadá úžasně. Je tu vážně moc krásná:) Ty šaty, bože, ty šaty jsou tak boží, já si nemůžu pomoct, hrozně se mi líbí. Jsou takové hrozně netradiční, originální, neobečejné, ale já si je totálně zamilovala. Charlize má trochu podobné, ale jen takovej ten styl, to byl asi úmysl, ale ty, co má Kristen maj teda větší šmrnc a jsou podle mě celkově hezčí, no úměrné tomu, že je Kristen dvaadvacet no, může si to dovolit:D Hodně mě překvapilo, co měla na sobě, ale musím říct, že příjemně... byla jsem hrozně zvědavá, jaký model bude mít, ale tenhle je dle mýho fakt dokonalej, fakt vypadá jako Sněhurka:D A ten účes, bože úžasný, ten řetěz těch vlasech? Boží! No musím okomentovat i účes Charlize, nechápu, jak tohle ti lidi dělaj, já si neumim udělat ani drdol, abych nevypadala jak idiot:D Mimochodem teda Chris Hemswort tam byl k sežrání:) A na pár fotkách je i Krstenin osobní strážce a já se ho fakt bojim:D Vypadá jako masovej vrah!:D
* * * * * * * * * * * * *
I like movies which are from the UK. Do you know why? Because those movies always have world premiere in London, so we can watch that online and we can check photos almost immediately. The same day the premiere was. Yes, I have for you photos from Snow White and the Huntsman world premiere from London which was today, on May 14, 2012. I'm so sorry that I couldn't watch online stream, but I was in the theater... but that doesn't matter, I will watch all videos I will find:) Now I have for you photos. There is a big possibility, that I will update gallery tomorrow, because I will probably find more photost more days after the premiere, but for now I have for you 124 photos (edit on May 15, 2012; 18:17). From inside and outside together, I'm too lazy for two categories:D anyway. Kristen. Hm. I'm totally impressed. Really, I love her outfit, I think, that she's very, very, very beautiful here. Well, she's always beautiful, but in my opinion she looks amazing! That dresses are huuuge surprise for me, it's not very typical and Charlize Theron had got ones alike Kristen's, just a little, but it's quite the same style, but hers were not as nice as those which had Kristen. It's very interesting dress, but I love it! Totally! Just AWESOME. I have no more words. She's real Snow White here. And that hairstyle! I mean that chain... so cool! I'm thrilled, fascinated... I was so excited when I waited for these photos and can truly say that it worth it... what do you think? Do you like these photos as much as I do? By the way, Chris Hemsworth was so CUTE! :) By the way:D Kristen's bodyguard was there too, he's on some photos and I'm really afraid of him!:D Psycho! He looks like serial killer! :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. já jsem se dívala na kousíček z živého přenosu a musím říct,že to byla vážně paráda! šaty Charlize i Kristen se mi taky moc líbí :) ale myslím,že jim tam musela být docela zima a myslím,že Kristen má přebarvené vlasy - nedávno je ještě měla tmavé a teď už jsou zase hnědé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ona tam byla uplně úžasná, z těch jejích šatů prostě umírám, asi stejně jako ty Prostě boží, boží, boží! Celé to bylo dokonalé áách

    OdpovědětVymazat