úterý 29. května 2012

Gallery update 3.3: Nine new photos from SWATH promotional shoot

Mám tu děsnej bordel. Ne, je to víc než bordel, je to chaos. Nic tu není hotové a to není dobré :D Miluju psaní článků, ale jsem trochu neorganizovanej člověk a občas se mi stane, že zjistím, že nemám rubriku, do které bych ten článek dala :D a pak si pokaždý uvědomim, jak moc práce, kterou odkládám, tu je :D Když já fakt nesnášim dělání všech těhle technickej věcí.. rubriky, rozcestníky a tak, je to nuda :D A nemám na to čas... pokud chci i psát články... no má to jednoduché řešení... prostě nepsat články a jen dělat na dokončování.. hm... možná o víkendu... dneska néééé :D Dneska mám pro vás 9 nových fotek z promo photoshootu k SWATH, který jsem sem dávala někdy v únoru, no tyhle jsou HQ. Jsou fakt super, Krist i ostatním to tam moc sluší, tak doufám, že se vám budou líbit:
* * * * * * * * * * *
I have mess here. It's more than just a mess, it's chaos. Nothing is complete here, that's not good :D I love writing articles but I'm quite disorganized preson and I hate doing technical stuff like categories etc. It's boring:D I don't have time for it if I want to write articles too. So there is a simple solution. Don't write articles and finish internal structure of this blog... Well... maybe this weekend, not now! :D 'Now I have for you nine new HQ photos which are part of Snow White and the Huntsman promotional photoshoot which about I was first talking... three months before, maybe :D MQ photos are from February. Hope you will like these nine new.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Nevím proč ale celkem dost mě štve jak to furt přidávají a proč to nepřidají najednou!D

    OdpovědětVymazat