sobota 26. května 2012

Gallery update 3.0: 65th International Cannes Film Festival Cosmopolis Premiere (May 25, 2012)

Ahoj lidi. Jak se máte? Já líp.. a vlastně jdu i dneska do divadla... JO. ZASE! Ve skutečnosti už z toho ale tak nadšená nejsem, naopak, trochu mi z toho hrabe, protože furt chodíme do divadla:D Dneska jdem na operu. Radši bych zůstala doma... protože mi ještě neni úplně dobře, ale zas na druhou stranu to celkem chci vidět... jsem trochu schizofrenik:D Ono to vlastně není o tom, že tam nechci jít, ale spíš o tom, že furt někam chodíme, což mi nevadí, ale furt do nějakýho divadla, teď vymejšlet co na sebe a já nevim co ještě :D a taky jsem hrozně unavená... a divadlo je vždycky večer... Měla jsem jít na Mezi ploty zejtra, ale to padlo, páč to je o tom tam celej den lítat a to bych pak mohla bejt nemocná taky další tejden... a to nehodlám riskovat, páč už ve čtvrtek má premiéru Snow White and the Huntsman a na tu já prostě musím hned! :D No možná ne hned ve čtvrtek, ale hned, jak to půjde :D Každopádně jsem děsně unavená... jsem doma tři dny, spim dlouho, prakticky celej den nic nedělám, ale stejně jsem unavená... občas mám pocit, že bych mohla spát celej svůj život a stejně to nebude dost... :D No nic, mám pro vás asi milion fotek, nejen těch, o kterejch budu psát teď teda... další ještě doukládám, ale vlastně jsou starší než tyhle, no nevadí :D Mám pro vás fotky z premiéry filmu Cosmopolis, ve kterém hraje hlavní roli Robert Pattinson, no Kristen tam tím pádem nemohla chybět:) Ta premiéra byla stejně jako premiéra On the Road na 65. ročníku mezinárodního filmového festivalu v Cannes a konala se včera, 25. května 2012. Kristen to tam podle mě hrozně slušelo, fakt, že jo... sice mi připadá, že se chvílema dost nebaví.. ani se nedivím, ono chodit tam a pózovat asi extrémní zábava není obzvlášť, když k tomu ještě prší :D, ale jinak jí to seklo. Ty šaty jsou dost odvážný teda:D ale mně se hrozně líbí a to nejen proto, že jsem ujetá na červenou:D No, ale posuďte sami. V galerii je těch fotek mnohem víc, tak fakt koukněte i tam, já vždycky vyberu nějaký čtyři, ale ty rozhodně nejsou ty nejlepší;) většinou. Ještě teda jako bonus i fotky zevnitř z toho sálu, kde pouštěli film, tam je i Robert, jsou tam na fotkách spolu, ale nejsou dvakrát kvalitní teda:D
* * * * * * * * * *
Hi guys. How are you? I'm better... I actually go to the theater.. AGAIN! I'm actually getting crazy, 'cause I'm still in some theater. Today it's opera. Oh god, I would rather stay home, because I am still sick a little, but on the other hand I want to go... I'm kinda schizophrenic... It's not about I don't want to go, it's all about that I still go somewhere and I'm just so tired... I'm three days at home, because I was (and still am) ill, I sleep every day for a long time but I am still tired. Sometimes I feel like I could sleep whole my life and it will not be enough:D Anyway, I saved for you another billion of photos. Not just these from Cosmopolis premiere which was at 65th International Cannes Film Festival on May 25, 2012. Well, Kristen looks there very beautiful, I think. I love red color, so I love her dresses! Daring, but very, very nice :) She just looks awesome:D And Robert was there of course too, it was his premiere:D so in pictures from the inside of theater you can see them both, but not in hight quality... enjoy photos...:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. oooo já jen doufám,že u nás SWATH nebudou dávat v době,kdy budu v Anglii
    jinak mě se tu Kristen taky děsně moc líbí! červenou sice nemusím,ale na ní se mi moc líbí :) ten výstřih je sice odvážnější,ale myslím,že Kristen sluší - nemá obrovská prsa,takže to u ní vypadá spíše sexy a jemně :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Úpnej souhlas! :) Moc se mi líbí, jak se Rob s Kristen navzájem podporují, že on chodí na její premiéry a zase naopak :) Ty fotky jsou všechny úžasný! Já už se tak těším na SWATH! Snad doufám, že překecám kamarádku, ať na to jde se mnou, moc se na to totiž netvářila, ale tak když jsem jí dokopala podívat se na Twilight (a teď to mimochodem miluje), tak by se mi i tohle mohlo podařit Snad A nesmím zapomenout zmínit, že Rob a Kristen jsou ten nejroztmilejší pár pod sluncem

    OdpovědětVymazat
  3. no ůžasný, hotová krása...ta se krásně vymodila

    OdpovědětVymazat