neděle 13. května 2012

Gallery update 2.2: Le Grand Journal

Ahoj ahoj ahoj, mám dneska fakt děsně práce... byla jsem dopoledne na výstavě orchidejí, odpoledne jsme hráli hokej s Rusama, takže fakt vůbec nic nestíhám a to jsem se ještě chtěla učit... ha ha:D Bože, nechci zejtra volat instruktorovi autoškoly, nemůžu tam v úterý jít, protože nám nakonec neodpadá odpoledka, jenže já tam nechci jít vůbec, už nikdy, chce se mi brečet, nesnášim to, nesnášim, nechci tam jít, bojim se řídit, mám z toho děsnej strach, jsem úplně v křeči, děsí mě to snad víc, jak pavouci... no dobře, to úplně ne, ale jsem z toho totálně na nervy už teď a to ani nedělám zkoušky, já jsem z toho fakt totálně posraná, vždycky, když tam jdu, chce se mi zvracet a zmatkuju... bože... no tak aspoň, když vyletim, tak budu mít pokoj. No nic, mám pro vás nějaký fotky, teda mám víc článků, ale jako první fotky... Kristen a Charlize Theron byly v show Le Grand Journal. Ty fotky se mi moc líbí, tak doufám, že i vám, Kris se tam furt směje, což je fajn:)
* * * * * * * * * *
Hi hi hi... I have so much work today. I have no time for anything. I hate it! I don't wanna call my driving instructor tomorrow... I can't go to my lesson on Tuesday, but I don't want to go there ever again. I hate it, hate hate hate hate, I'm scared! I wanna cry, I don't need to drive, I want to give it up, but I can't because of my mom:( But I'm afraid that I won't pass that exam... I am always so nervous... Anyway, I have for you some articles before I will start with learning... well... I may not even start, but that's not important:D 12 photos from Le Grand Journal. Kristen and Charlize Theron were there together. Very nice photos, I hope you'll like them too:)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Kristen a Charlize to tam hrozně moc slušelo :)) a byla sranda je vidět v roli,kdy nerozumí nějakému jazyku
    a pokud máš s autoškolou takový problém,tak tam nechoď

    OdpovědětVymazat