středa 2. května 2012

Gallery update 1.8: Firt official stills photo from Breaking Dawn part 2

Ahoj všichni. Dneska mám další oslavu... teda... já ne, můj táta:D ale já jedu s rodičema. To je super, já to tam mám ráda, jen bych potřebovala dělat referát na špáninu, jelikož zejtra budu celej den v tahu a trochu to nestíhám, ale tak co se dá dělat:D buď to nebudu mít nebo to dodělám v noci:D Klasika. No nic, zrovna jsem objevila, jak se dělají fotky s web kamerou:D takže milion fotek s debilníma ksichtama, znáte to...:D:D možá sem někdy nějaké dám, ale nevím no:D nicméně mám pro vás aspoň jednu fotku. Je to první oficiální stillska z druhé části Rozbřesku. Kristen tam vypadá fakt dobře, s těma rudejma očima! So excited! :)
* * * * * * * *
Hi everybody. I have another celebration today... okay, that's not mine, but my fathers, but I'm going with my parents in the evening. That's great, It's gonna be fun. Actually, I would like to be home... because I need to do something to school, but... it's gonna be fun. I just find out how to take photos by my webcam:D so I have many stupid self-photos:D anyway, I have for you one photo now, it's first official photo from The Twilight Saga last movie - Breaking Dawn, part two. It's awesome photo, Bella as a vampire, with red eyes! AWESOME! :D Hope you like it:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. už se děsně moc těším :) Kristen tu vypadá opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. no je krásná..ale moc tam toho kolem nejde vidět

    OdpovědětVymazat