pondělí 21. května 2012

2012 - Snow White and the Huntsman - "The White Horse" movie clip

Blog.cz mě nepřestává překvapovat. Téma týdne je incest... kdo sakra bude psát o incestu? No já nevím, přijde mi to prostě divný téma na téma týdne... jako možná pro nějaký povídkáře, to jo, ale jinak? :D Já teda o incestu psát nehodlám, jen mě to tak překvapilo... asi si projedu ty články v týhle kategorii, docela by mě zajímalo, co tam píšou lidi mladší 13 let:D no nic, jsem hnusná:D každopádně mám pro vás další klip. Jmenuje se bílý kůň. Není moc dlouhý, nikdo tam nemluví, ale mně se moc líbí... každopádně jsem se rozhodla, že už na ty klipy nebudu koukat, páč už jsem skoro viděla celej film aniž bych byla v kině :D:D

* * * * * * * *
Blog.cz is stil able to surprise me. A topic of the week is incest. Who will write an article about incest? I won't. Maybe some writers who are writing stories, but... it's quite weird topic, isn't that? Anyway, I have for you another clip. I won't watch those clips anymore, I will see whole movie before it will have premiere in cinemas :D This one is called White Horse. It's not long, no talking, but very beautiful :) Check out:

1 komentář:

  1. Rozjíždím nový blog, prosím koukneš na něj!!! ... děkuju a promiň mi tu reklamu!!

    OdpovědětVymazat