pondělí 30. dubna 2012

Gallery update 1.6: Scans fom "Jalous" magazine

Ahoj ahoj ahoj... jak se máte? Mně je fakt zle. Často je mi zle ze života, to jako jo, ale... tentokrát je mi zle od žaludku:D je mi blbě, protože jsem se včera opila a dneska mám kocovinu. No, teď už to není tak hrozný, vlastně už je mi jen trochu těžko, ale ráno to byl fakt děs. Dokonce jsem zvracela, což teda fakt nic moc:D Ano, moje narozky byly super!:D Měla jsem náhodou krásnej dort, můj táta dělá nejlepší tiramisu na světě! No dobře, možná kromě italů... dejme tomu, že dělá nejlepší tiramisu ve střední Evropě:D pak mi předávali dárky a jelikož je toto velice významné jubileum, tak to byly velice speciální dárky. Krásná peněženka, kterou jsem vyfotila, ale nevím, jestli ty fotky vůbec někdy stáhnu do počítače:D, pak nádhernou, úžasnou koláž z fotek z Paříže od mamky:) byly jsme tam spolu vloni, dostala tu cestu k padesátinám od táty a protože táta nemá rád Paříž, jela jsem s ní já a mám odtamtud úžasný vzpomínky, i když to nebylo zrovna v nejúžasnějšim období mýho života... no a jako poslední jsem dostalaaa... notebook! Mám ho, fakt ho mám, nemůžu tomu uvěřit! Chtěla jsem ho, ale bála jsem se to říct... a ono je to napadlo!:D No... a pak jsme šli s bráchou do hospody.. a tam jsem se prokecla, že je mi osmnáct, takže mě vožrali jak prase:D a mám kocovinu ještě teď... :D ale ne, už je to dobrý, jen jsem ráno zvracela no, teď už je to ok, jen mě trochu tlačí žaludek no...:D mám občas takový návaly, ale jinak dobrý... :D no nic, mám pro vás nějaké scany... jsou z francouzského časopisu Jalous, je to z čísla, co vyjde v květnu... a na těch fotkách je s Garettem Hedlundem, jejím filmovým manželem z filmu On the Road. Je tam taky rozhovor a prostě článek no, jenže je francouzsky a já francouzsky neumim, takže vám nepovím, o čem tam píšou :D pro mě jsou teda hlavní ty fotky, který jsou podle mýho názoru skvělý :) tak snad se budou líbit...:
* * * * * * * * * *
Hi hi hi hi hi... how are you? I'm sick, I'm really sick. I'm very often sick of life:D but today I'm sick because I was drunk and now I have the hangover! Yeah, my birthday was awesome! I had got a perfect cake, my father makes the best tiramisu in the world... maybe except italians..:D then, my family gave me gifts... and you know what? I was prayed for my own notebook for a long time... but I was afraid to tell them... but now, I HAVE IT! They gave me notebook, real notebook, my own notebook, I cannot believe it! :) Then I have new wallet and beautiful collage from my momm with photos from Paris. I totally fell in love with it :) But then, my brother told me, he has to bring me to his favorite pub, when I'm 18 now... and I was too talkative, I told them, in the pub, that I have birthday and they were buying me shots! Blah! Hate it, I'm sick, I vomited in the morning and I was not able to get up from my bed... :D Anyway, now it's better... still weird a little, but I'm not going to vomite again, I hope... just my stomach hurts me a little. I have for you today some new scans. They're from Jalous magazine, May Issue. It's French and Kristen is in those photos with Garrett Hedlund, her movie husband from On the Road movie. There is an interview too, but I don't speak French, so the most important are photos for my. By the way really beautiful, I think :) So check out and enjoy..:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. však to je dobře,žes ty osmnáctiny takhle oslavila - i když máš tu kocovinu,18 je každýmu v životě jen jednou! :) jsem ráda,že jsi dostala takové pěkné dárky - ta koláž musí být úžasná! já se do Francie na chvíli kouknu při cestě do Anglie :P ale do Paříže bych se někdy chtěla podívat, ale není to moje priorita číslo jedna - ještě předtím tam je takový New York, Řím... mně osobně se fotky pro Jalouse moc nelíbí,Kristen mi tu příjde taková nepřirozená - víc se mi teda líbí photoshoot pro Elle - ale co člověk,to jiná chuť že?
    Pokrevní pouta se mi líbí hrozně moc - VA je moje číslo jedna a Sydney jsem si hoooodně oblíbila - i když jsem si tuto knížku pořídila spíše kvůli Adrianovi ♥ to já zase Adama Sandlera můžu a v tomhle filmu se mi líbil hodně ale víc si to asi užiju v originále,ten dabing nebyl nic moc

    OdpovědětVymazat
  2. tak to ti závidím,že jsi měla možnost procestovat aspoň kosek světa - když nepočítám cestu přes ostatní státy,tak jsem v cizině byla jen 2x a v obou případech v Chorvatsku.je sice fajn,že se člověk podívá k moři,ale po chvíli se to omrzí...do Anglie jedu 3.6. a neskutečně moc se tam těším :) hlavně proto,že si konečně budu moct mluvit anglicky tak často,jak budu chtít i když teda v Londýně strávím jenom 2 dny a pak budeme s holkama bydlet ve Skotsku - tak jsem hoooodně zvědavá,jestli jim budeme kvůli přízvuku vůbec rozumět
    to já zase knížky miluju,ale jen ty,co jsou od amerických spisovatelů.od českých nemám ve své knihovně ani jednu knížku a upřímně vůbec se netěším,až budu muset číst tolik nudných knížek z období 2. sv. války :/ vůbec se ti nedivím,že pak ztrácíš chuť na čtení...
    jo VA je moje srdcová záležitost spolu s Hostitelem.těchto 7 knížek miluju ze všeho nejvíc a proto se k nim i často vracím :)) já jsem si teda Sydney oblíbila až díky Poutům,ale Adriana jsem začala zbožňovat od prvního okamžiku,kdy se objevil v knížce ♥ on je moje největší srdcovka v oblasti mužských postav

    OdpovědětVymazat