pátek 30. května 2014

Gallery update 31.0: New/Old photo from New York

Ahoj lidi, jak se máte? Včera jsem měla poměrně špatnej den... takže jsem nic nepsala, protože jsem neměla náladu a nechtěla sem vás otravovat svou špatnou náladou :D Dnešek je fajn... musim na chíru a učit se, ale na to mám celý den, to je v pohodě. Než se začnu učit a než půjdu na chíru, tak musím napsat nějaké články. Musím ve smyslu, že chci, protože se mi chce :D ne proto, že bych musela z povinnosti :D to já nedělám, znáte mě :D Mám připravených pár, asi tři, ale jak se znám, tak nestihnu přidat všechny, na to nemám dost času... Ale aspoň něco zkusím :D Jako první mám pro vás novou fotku. Teda starou fotku. Staronovou fotku, kterou udělala Lindsey Byrnes a postla ji na svůj instagram. Je vážně perfektní, hrozně se mi líbí :) Je z března, z New Yorku, kdy tam Kristen natáčela Still Alice.
* * * * * * * * * *
Hi guys, how are you? I had pretty bad day yesterday, so I didn't write anything, I didn't want to bother you. Today is fine, I have to study, but that's not a problem, I have whole day for it. After lunch I have to go to the doctor, but I can study when I will be waiting too. Anyway, before I will start with my studying plans, I have for you some articles. Actually two, maybe three, but I don't know if I will make it and publish all of them. First of all, I have for you one old photo from New York where she was this March, filming Still Alice, which was taken by Lindsey Byrnes. She posted this photo on her instagram. I love it, totally love it, it's very very beautiful :)


imagebam.com

5 komentářů:

  1. Fotka je nádherná.. Líbí se mi její tričko a i ta čepice, ale ona je prostě skvlá celá a mohla bych tu o ní básnit ještě dlouho, takže radši mlčim

    OdpovědětVymazat
  2. Nový lay, nepletu-li se..mám v tom už zmatek, ale je moc hezký! :)
    A do té fotky jsem se hned zamilovala..

    OdpovědětVymazat
  3. Heleď, já to taky nedočetla, ale psst! Mě posledních 100 stránek převyprávěla kamarádka, protože jsem se dokousala až k tý hostině a pak ještě jsem četla trochu dál a pak už jsem fakt nemohla tu knihu ani vidět.. Nesnáším číst knihy z donucení bylo to jako znásilňování.. Ten příběh mě svým způsobem zaujmul, ale upřímně?? Nenávidím to! Takže jestli si to vytáhnu o maturitě, tak budu asi slušně v loji, protože odmítám dočíst těch debilních posledních 100 stránek.. i když kamarádka mi to převyprávěla tak skvěle, že jsem test napsala za 1
    Ta fotka je úžasná! A ten dům naproti tomu oknu jak je Kristen mi připadá jako ten z Přátel <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka je opravdu úžasná! Taková umělecká :) Kristen to na ní moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, newím jak to děláš, vlastně vím! Ale pokaždé co už začínám číst první věty k tvým článkům, pokaždé mě to rozesměje! Si fakt blázen. (v dobrém samozdřejmě! :)). Ta fotka je úžasná, Kris tam je krásně přirozená. :) Škoda, že jich ale není více. :)

    OdpovědětVymazat