sobota 3. května 2014

Gallery update 30.1: Chanel photoshoot - behind the scenes photos

Nejela jsem do Brna :D Učinila jsem rozhodnutí, kterého nehodlám litovat. Mám předsevzetí, že se nebudu cítit zle kvůli rozhodnutím, která učiním. Nikdy nelituj ničeho, protože v určitý konkrétní moment tvého života to bylo přesně to, co jsi chtěl. Takže jsem zůstala doma... a cítila jsem spíš úlevu než výčitky. Teď už se cítím trochu blbě, ale rozhodla jsem se, že prostě nebudu litovat, chtěla jsem to. Nechala jsem svoje rozhodnutí na poslední chvíli. A bylo od srdce, pravé, prostě to nemělo být, cítila jsem, že ne, od začátku to byla blbost. Jen až včera mi to došlo úplně. A teda ještě jeden faktor rozhodl a to ten, že to stejně nemělo cenu jet, páč bych to neměla šanci stihnout. Nebudu litovat svých rozhodnutí, je to můj život. A můj život je můj život, to znamená, že když si ho já podělám, je to moje věc. Tkže když zazvonil budík, moje srdce rozhodlo, že to není dobrý nápad... Ale tak... co no, prostě jsem nejela, je to fuk, mně je to fakt fuk. Moc nad věcmi přemejšlím, s tím je konec. Musím se soustředit na věci, které doopravdy chci, ne na blbosti, jako je Brno, které mě jednou při měsíčku napadly a hned po tejdnu jsem věděla, že to byla krávovina. Takže asi takhle. A protože jsem nejela do Brna, tak můžu být doma, tudíž můžu psát články a oběhnout affs, protože už mi to fakt chybělo, jak jsem teď pár dní neměla vůbec čas. No, většina těch novinek jsou články na dýl, informační nebo rozhovory, tak uvidím, co budu stíhat, ale oběhnu hned, jak tohle zveřejním. Každopádně mám pro vás nové fotky, jsou to fotky z focení photoshootu pro Chanel a mně se hrozně líbí. Kristen tam má perfektně udělané ty vlasy, to je vážně boží účes. Miluju ho. Užijte si fotky, já se jdu konečně nasnídat :D
I didn't go to Brno. I made my choice. And I have a resolution, that I won't feel bad about choices I make. Never regret anything, 'cause at one special point of time, it was exactly what you wanted to do. So when I woke up in the morning today and I decided to stay home... I felt more relief than remorse, but they always come, I know my brain, I have it in my head. But I don't want them anymore. I wanted to make that choice, so I did. I made that choice and I can't change it. I decided to go this was, not that was. It's my life and I don't regret my choices. I do not. Not the new ones, some old ones. And I made this one by heart. I told myself when I went to bed. Decide in the morning. Just like this. In the first second, what you will do when your allarm starts to ring? I switched it off and said to myself, that I don't want to go. And I didn't. It was my choice. And I am proud of myself that I don't regret it by now, because I think about things too much usually. Always, not usually. I won't regret it. I just won't, I need to focus on something else more. Need to study for something else. Anyway, I am home, that means that I can write some articles. And I will. I can't wait for it, because I miss it. But some of them are interview, so it will took probably more time. Now I have for you behind the scenes photos from the shooting of Chanel photoshoor. I love them, especially the first one, Kristen looks there beautiful, I love how her hair is done. Love it :)

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

3 komentáře:

  1. Byla nádherně nalíčená, snad se objeví i další fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já Brno miluju tak moc, že bych tam asi jela ... Hrozně to město zbožňuji, centro, zákoutí, prostě vše ... ach, mé Brno ..Jinak ty fotky jsou úžasný, zase se opakuji, ale ona je proto stvořená, líbí se mi její styl a všechno pro Chanel, ty fotky jsou úplně jiné a originální a ještě má výhodu, že jí sluší tak výrazný líčení třeba ty oči, a tak :)!! Ty jo, klidně se můžou objevit ještě další fotky !!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, udělala jsem vyhodnocení affs :)
    http://abenson-hq.blog.cz/1405/list-of-affiliates-objasneniNaprosto souhlasím! Ničeho by jsi litoval neměla, popravdě, chtěla bych být tak silná jako ty a taky si tohle slíbit. Ale já si vyčítám ikdyž řeknu nějakou kravinu někomu komu jsem neměla

    OdpovědětVymazat