čtvrtek 15. května 2014

Gallery update 30.5: “Take Me to the South” behind the scenes photos

Ahoj všichi. Ještě jeden článek, než se půjdu učit. Mám ještě půl hoďky volna. No, ještě se chci kouknout na minulý díl Big Bangu, což stíhám tak akorát. Když si to člověk rozvrhne, hned to jde líp. No, mám pro vás ty slibované fotky z natáčení klipu Sage (+ The Saints), který Kristen spolurežírovala a má být zveřejněný v brzké době, z čehož jsem naprosto odvázaná :) Ty fotky jsou skvělé, miluju je všechny, všech 7, koukněte do galerie i na ty zbylé dvě, jsou prostě perfektní, žeru je, jsem hrozně ráda, že se jich tolik objevilo :)
* * * * * * * *
Hi guys. One more before I go to study. I have another 30 minutes. Well, I have for you photos from behind the scenes of Sage (+ The Saints) music clip. I love them, all, not just these 5, I love them. Check out the rest in the gallery, they are awesome. I am so excited that we can see them all and that the music video will be released soon. I am sooo excited!

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

5 komentářů:

  1. Skvělé fotky, těším se na výtvor..a ty čepice ji hrozně sluší, taky jsem si musela jednu koupit..

    OdpovědětVymazat
  2. Kris je tam naprosto nádherná! V poslední době jsem si hrozně oblíbila fotky z natáčení a různá videa z klipů takže mám z těchto fotek vážně radost (:

    OdpovědětVymazat
  3. Kristen je na fotkách zase opravdu úžasná, moc jí ta čepka sluší, a to málo komu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na klip velice zvědavá a vůbec nevím, co čekat :) A já se vždy snažím taky naplánovat, co a jak a kdy udělám, ale nikdy mi to nevyjde, sakra .(

    OdpovědětVymazat
  5. Blog spouštím, už máš u mě ikonku :). Akorát jsem teprve u roku 2013 a pomalu, ale jistě se budu dostávat dál. :) Moc děkuji za spřátelení :)!

    OdpovědětVymazat