úterý 6. května 2014

So... let's go to Barcelona.


Ahojte.
Jak se máte?
Já celkem dobře, jen trochu vyšiluju.
Původně jsem to nechtěla moc rozpatlávat, mám dojem, že už jsem to možná v nějakém z článků dřív zmínila, ale rodiče si vymysleli, že pojedeme do Barcelony. Teda... oni si vymysleli. Jako jo no, ale já jsem samozřejmě ráda. Jen z toho mám strach. Ne z Barcelony. Ale z dalšího letu. Prostě se bojím lítat, no boooože. A vždycky si myslím, že hrozně vyšiluju a pak, když letím znova, tak si nepamatuju, jak moc jsem vyšilovala před tim a hned mám pocit, že se cítim hůř a že je to určitě nějaký znamení :D Jsem trochu šibnutá no. Jen prostě nemám ráda být tak vysoko a nemoct nic ovlivnit. Takže ehm... jedu zítra a vracím se v neděli. Ještě nastavím aspoň nějakých pár článků z Met Gala, mám něco rozdělané, ukládají se mi fotky na imagebam. Takže to ještě napíšu a nastavím a jinak se tu mějte :D
Pro případ, že bych se třeba nevrátila :D tak vás mám všechny ráda a přeju vám do života jen to nejlepší :D Ale nebudu kravnout, jinak to ještě přivolám. Akorát mám prostě cestovní horečku, stejně, jako vždycky. Hlavně teď po tom, jak spadlo to Malajsijský letadlo no, jsem přecitlivělá. Dvě hodiny si budu dejchat do blicího pytlíku a bude to OK :D
Když tak notebook odkazuju mojí BFF, ať naloží se vším, co jsem kdy napsala podle svého uvážení :D
Asi se v Barce nebudu mít šanci se moc dostat na internet, někde wifi asi bude, ale těžko říct, jak moc, takže nebudu moct obíhat. Tímto se vám mým milovaným affs omlouvám, že na vás opět peču, ale opravdu je mi to líto a až se vrátím, tak to napravím, od pondělka už tu budu makat jak šroub. Střídavě teda s učením se na přijímačky a čtením povinný literatury... Áááách jo, bude toho dost, ale s VŠE jsem nadobro skončila. Budu tam chodit akorát na tělák a na italinu, seru na to, prostě na to seru. :D Tak se tu mějte krásně a uvidíme se možná ještě v neděli k večeru a kdyby ne, tak v pondělí určitě :)

- Angie.

1 komentář:

  1. Jééé ty se máš. Taky bych si přála, aby mě rodiče takhle nečekaně vzali někam pryč :) Doufám, že si to tam užiješ - jestli budeš mít chuť, tak na blog určitě dej i nějaké fotky :) Btw tu animaci prostě miluju ♥

    OdpovědětVymazat