úterý 6. května 2014

2014 Met's Costume Institute Gala: First look


Nebudu tu celý den... vrátím se domů někdy odpoledne a pak jdu do divadla. Nemohla bych ale odejít bez toho, abych napsala alespoň něco o letošním Met Gala, obzvlášť poté, co jsem viděla ty fotky. Mám pro vás aspoň nějaké, přesnějí 4. První pohled, berte to tak, ani jsem je zatím nedávala do galerie. Abyste věděli, jak Kristen vypadala, co měla na sobě, co Adir udělal s jejími vlasy. Osobně myslím, že Adir odvedl ÚŽASNOU práci! :D A taky si myslím, že Kristen vypadala vážně skvěle! Ty šaty jsou z nové kolekce od Chanelu... jak mnoho lidí předpokládalo. Byly podle popisu dvě možnosti, já jsem velmi ráda, že to nakonec dopadlo tak, že vybrali tyto šaty, protože ty se mi jako jedny z mála fakt líbí :D Kristen to hrozně slušelo, vypadala vážně perfektně, jsem nadšená :) Nemůžu se dočkat, až uložím a přidám zbytek fotek, až se vrátím domů :)
I will not be home whole day... I will go back in the evening and then I am leaving to the theater again. I couldn't let that happen withou writing at least something about this years Met Gala. So I have for you now few photos, just for, just a first look inside Met Gala 2014, for you to see, how Kristen looked, what outfit she chose, what Adir did with her hair, etc. Personally, I think, that it is AMAZING what he did with her hair :D and I also think, that she looks STUNNING! The dress is Chanel, as many people expected and there were two options, when we read the description... I am glad, it's this one, because I actually love it. I think, it's great, Kristen looks awesome. I am sooo excited and I can't wait to publish more photos, but I can't now. I'll be back when I am done in work... I hope that around 4 p.m. and I will save and publish the rest of it.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

6 komentářů:

  1. Vypadala úžasně, co si budeme povídat! Už mi tyhle její červený koberce začínaly chybět, květen pro nás bude hodně štědrý, až se spíš začínám bát toho, že až příliš Šaty se mi nakonec hodně líbí, fakt jsem doufala, že nebude mít nic z té Paris/Dallas kolekce, což se mi teda splnilo. Myslím ale, že zrovna Chloe Moretz z té kolekce šaty měla a nevypadalo to zas tak hnusně Doufám, že se objeví ještě hromada fotek, chtěla bych ji vidět s Charlize nebo právě Chloe :3

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední nemá chybu, ten úsměv je úžasný. Tak se nikde neflakej a honém, ať už je tay zbytek

    OdpovědětVymazat
  3. O těch šatech moc nevím, co si myslet - do pasu se mi hodně líbí, ale ta sukně z peří mě teda neoslovila. Na druhou stranu musím pochválit make-up a naprosto úžasný účes ♥ Moc se mi líbí, jak to měla Kristen vepředu sčesané :)Jediné, co mi trochu vadí (ale vím, že to tak má kvůli filmu, takže to není tak úplně výtka), je, že tam má jakoby odrostlé vlasy - u hlavy jsou hnědé a pak červené.

    OdpovědětVymazat
  4. naprosto dokonalou práci!! <333 Kristeniny vlasy jsou perfektní, strašně jí to sluší! :) Ty šaty se mi taky vážně líbí, Kristen je nádherná jako vždycky :) DOufám že sis užila divadlo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, na blogu je docela důležitá zpráva http://mkunis-ndobrev.blog.cz/1405/what-next a omlouvám se za zkopírovanou zprávu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na predaj TWILIGHT A HERCI.. TU:
    http://zbierky--rozne-plagaty.blog.cz/galerie/twilight-1VIAC obrázkov v iných priecinkoch..
    v prípade zaujmu ma kontaktujte na blogu..

    OdpovědětVymazat