pátek 2. května 2014

Gallery update 30.0: Chanel MétiersD'Art photoshoot - new outtakes

Nemám náladu to psát česky... poslední dobou tu moc nejsem. Není to tím, že bych nechtěla, ale tím, že totálně nestíhám a když přijdu domů v sedm nebo tak, tak fakt nemám náladu nic psát. Teď jsem tu dva dny vůbec nebyla, kvůli návštěvě a ve středu kvůli Majálesu a zejtra jedu do Brna a jsem na sebe nasraná, protože všechno moc řešim. Vlastně je mi to totálně u prdele, ale furt to řešim, to je prostě v mojí hlavě a jsem tak nasraná, že to v tý hlavě prostě mám... řeším všechno, i když jde o hovno. A vždycky jde o hovno, když nejde o život. Jsem furt na nervy a když jsem na nervy, tak nemám náladu a štve mě to, protože miluju blog, miluju to tu, ale nemám čas a když mám, tak jsem vyčerpaná ze školy, z práce, obecně z prostý existence a z mýho bytí... takže jsem prostě totálně s nervama v piheli poslední dobou a fakt mě to štve. Blog je moje terapie. A já na něj nemám čas. A zejtra to blbý Brno (bez urážky, jen jsem naštvaná, že tam jedu. Ne, nejsem naštvaná, že tam jedu, ale proč tam jedu... vlastně nevim, proč tam jedu. Možná tam ani nepůjdu, tam, kam mám jít a prostě se projdu po městě, udělám si výlet a bude, protože nemá cenu, abych tam chodila, protože jsem tak blbá, blbá, blbá a navíc to stejně nestihnu. No nic, to je fuk, nebudu to řešit, jsem v klidu, jsem v klidu :D Radši to nebudu řešit. Dost možná to někdo vyřeší za mě. Třeba zácpa... :D je to fuk. Peču na to. Půjdu si lehnout radši. No nic... ale mám pro vás v rychlosti 300. aktualizaci galerie. Zvolila jsem pro ni nové fotky pro Chanel, které se mi hrozně líbí všechny, až asi na jednu, na které mi ten outfit přijde fakt až moc ujetej:D ale většina se mi líbí, mají takovou zajímavou atmosféru, mají šmrnc a jsou dobře vymyšlené, i když jsou ty modely dost netradiční a v podstatě se mi ani nelíbí, ale Kristen prostě umí prodat všechno, řekněme si to narovinu, je tam k sežrání :D
Hi guys. I feel like... I am here for so little time... I didn't have time at all this week and I won't have untill Sunday, I just won't. I don't know when I am coming back tomorrow, but I go to Brno. I fucked up something, totally, so I am angry at myself, really, I did not expect that, I don't want to go there, because there is nothing I could do about that, I just screwed it up... but I will go, because I've already bought the ticket. Anyway, it doesn't matter. It will be totally fucked up day, but I don't really care, I am just angry at myself. Doesn't matter... I am thinking about everything too much. I am agry about me forgetting about that, but on the other hand, I actually deep inside don't care about that, it's not important to me, so I should not care but I do, I still think about that. I should... be less... serious about everything. Anyway, I have for you now photos. 8 new photos from the photoshoot taken for Chanel's new collection. I love them. These photos have got amazing atmosphere, especially some of them, I love them. Some of those outfits are pretty weird.. but Kristen looks great there.,

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Fotky jsou opravdu krásné. :3
    Jinak blog je pro mě taky takové odreagování, ale někdy mi příjde, že to moc hrotím. Každopádně je mi jasné, že ti blog chybí a že by si tu chtěla být častěji. Moc dobře vím, že někdy se to prostě stíhat nedá, takže snad brzo budeš mít víc času. Užíj si to v Brně :)Ikdyž se tam asi moc netěšíš -_-

    OdpovědětVymazat