pátek 16. května 2014

Gallery update 30.6: Clouds of Sils Maria - behind the scenes photos

Ahoj lásky moje. Jak se máte? Hrozně se mi líbí slovo darling. Říkám to teď furt :D Dneska jsem si hrála na cizince ve městě :D je to sranda, občas to děláme s kámoškou :D Jsem trochu na palici, já vím, ale kdo je v dnešní době normální? :D Koupila jsem si nový teplákový kraťasy, protože jsem se rozhodla, že začnu běhat a 30. srpna půjdu s kamarádkou na 10 kilometrový běh noční Prahou. Ale hádám na to nedojde, ale na to běhání by mohlo, jsem dost přesvědčená o tom, že to chci zkusit no, ale uvidím :D Ale ty kraťasy jsou super :D a ještě jsem si koupila sukni, kterou potřebuju už dlouho, tak jsem ráda :D No, jinak mám pro vás ještě nějaké fotky. Dneska ještě dva updaty galerie a možná dojde ještě na něco, ale nevím, chci se ještě trochu učit, protože jsem dneska totálně nedodržela učící plán a zítra tu celej den nebudu :D Dobře, večer už jo, ale nechci být poslední, kdo to zveřejní :D No nic. Ty fotky jsou z natáčení Clouds of Sils Maria. Dvě jsou vyloženě z placu a tři jsou... teda jako taky z placu, ale jsou to portréty Oliviera Assayase (nikdy nevím, jak se píše, ale jsem líná to pokaždý hledat :D) z natáčení. Miluju ty fotky, doufám, že se jich bude objevovat stále víc a víc:)
* * * * * * *
Hello my darlings. How are you? I am fine. I bought new shorts and I decided that I will start running. Which is probably not going to happen, but those shorts will be usefull :D Anyway, I have for you new photos. Well, new old photos from behind the scenes of Clouds of Sils Maria. Two of them are from the set and three of them are with the director, Olivier Assayas (I never know, where he has that doble S, but I am too lazy to search for it everytime :D). I love them, really love them. I hope we will see more soon. And I can't wait for the trailer. But please, not yesterday, I will not be home :D

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Taky jsem si jako malá hrála na cizince, ale to jsem mluvila jako pětiletá nesmysly a myslela jsem si, že umím cizí řeč, teď už raději mlčím a nic neříkám, ještě by si o mně mysleli, že jsem úplná naplavenina
    Ten běh teda tě pic, neumím běhat a všem závidím.. Víš co je nejhorší? Neumím u běhu dýchat .. Pýchá mě hned v boku, na střední byla prča, protože nás píchalo v boku všechny a učitel nás učil dýchat a mít styl, bylo to marné, zůstaly jsme bez stylu ..
    A jinak jsem ráda, že se začaly objevovat fotky a tak, ten film bude mega dobrý, hrozně se na něj těším, jako fakt :)!! Vypadá mega dobře :)!! A video oblíbené fakt nemám, ona je božská všude

    OdpovědětVymazat
  2. Na cizince ve městě jsme si hrávali taky.. Bydlím v zapadákově a vždycky jsme se ptali kde je McDonald.. Bylo vtipné jak nás lidi posílali někde kde nic takového není.. -_- A když jsi tak o tom začala úplně bych si to zase vyzkoušela
    Fotky jsou naprosto skvělé :3

    OdpovědětVymazat
  3. My awesome darling, já vždycky mluvim s kámoškou v buse anglicky
    To běhání je skvělý!! :) taky očas běhám, ale jako měla bych častějc A ten noční běh prahou je super, možná to taky zkusím :)
    Fotky jsou to skvělé :)
    Btw. Nominovala jsem tě v takové "hře" tady na blogu, pokud se chceš zapojit stačí jen odpovědět na mé otázky a napsat 10 faktů o sobě. http://iheart-fanning.blog.cz/1405/nominace-1

    OdpovědětVymazat