pátek 23. května 2014

Gallery update 30.8: 'Clouds of Sils Maria' premiere in Cannes

Kdybyste tak věděli, jak moc se mi to teď nechce psát česky :D No nic. Je mi fakt blbě... celej den jsem seděla na volební komisi a jsem fakt unavená. Hodně unavená, hlava mě bolí, úplně se mi teď zamotala šiška blbá :D ale musim to prostě přidat, protože jsem to slíbila a nebudu mít zítra (= zítřek je pro mě až alespoň po hodině kvalitního spánku) čas asi až tak do pěti a pak bude hokej, takže... mě znáte, miluju hokej, neřeším blog, když se hraje hokej :D ne tak moc jako když se nehraje aspoň :D Bože, chce se mi spát :D lets do this. Nechci vidět, kolik gramatickejch chyb bude v tomhle článku jak v tý ájině, tak v tý češtině :D No... každopádně mám pro vás prvních 84 fotek z premiéry Clouds of Sils Maria v Cannes. Říkám prvních, ale možná budou i poslední, to záleží na tom, kolik dalších se ještě objeví :D Na moje poměry je 84 dost málo, ale uložit jich víc, tak tu sedim ještě doteď a proklínám imagebam :D Kristen nebyla na photocallu odpoledne kvůli natáčení American Ultra, ale premiéru si nemohla nechat ujít, přiletěla akorát tak, aby se stihla vyfiknout a nechat učesat a nalíčit a hurá na premču. Ta se trochu zdržela kvůli výročí... ty vado, teď nevim... premiéry Pulp Fiction? Něco takovýho.. takovej ten ujetej film od... Tarantina? Možná ne, pletu si to :D to je fuk, prostě se zdržela, ale myslim, že to Kris ani tolik nevadilo, aspoň měla víc času a nemusela tolik spěchat. Na premiéře se kromě ní objevila ještě Chloe Grace Moretz (nevidim na tu dvojtečku, která se dělá nad e u Chloe, tak si jí přimyslete :D) a Juliette Binoché, no a samozřejmě režisér Olivier Assayas. Chloe i Juliette to nehorázně slušelo, oběma, hrozně se mi líbily ty jejich šaty, z těch Juliettiných jsem byla úplně okouzlená, vážně nádhera, krása, paráda, no Kristen prostě vede. Neměla na sobě šaty, jak nejspíš mnozí očekávali, ale ne ti, kteří ji už v Cannes viděli :D (Kdo pamatuje na ty super zeleno žluté kalhoty? Já ano :D) No měla něco, co se prej nazývá jumpsuit, což slyším asi podruhý v životě :D :D Já bych to nazvala prostě topem a kalhotami ve stejném stylu... očividně to má ale název, takže to nazvu :D no je to samozřejmě od Chanelu, myslím, že ji teď budeme hodně vídat ve věcech značky Chanel, vzhledem k tomu, že je tváří nové kolekce. Tohle teda z nové kolekce není, nebo aspoň ne z té ujeté kovbojsko indiánské :D a já to totálně žeru, myslím, že to Kristen nehorádně slušel, vypadala nádherně. Hrozně se mi líbila. Všechno na ní, naprosto nadšená jsem z toho. I ty vlasy, i když ty odrosty někomu můžou vadit, mně se i to líbí :D Asi i proto, že máme teď s Kris prakticky stejný vlasy :D akorát já už je nemám tak zářivé :D Akorát, že já ty odrosty nemám úmyslně no :D A měla jsem je první, to ona se opičí!! :P :D No nic, dobrý. Každopádně jsem z těch fotek nadšená, úplně mě okouzlilo, jak vypadala, jsem z toho úplně vedle, nečekala jsem nic takového, ona mě vždycky dokáže svým outfitem překvapit, i tentokrát se jí to povedlo a palce nahoru, protože vypadala prostě parádně :) Myslím, že si premiéru docela užila, i když to muselo být vážně náročné po dlouhém letu ještě letět hned na premiéru. Ale jsem ráda, že přiletěla, protože bez ní by to nebylo ono :) a mám dojem, že i ona je ráda, že letěla, protože aspoň mohla znovu vidět Chloe a Juliette a Oliviera a to je rozhodně pozitivní, z mého pohledu :D (Z pohledu Oliviera taky, umírám z téhle fotky<< :D :D :D já vím, že to tak možná jenom vypadá, ale prostě...:D) a tak no. Rozhodně se koukněte aspoň na nějaké fotky v plné velikosti, protože to rozhodně stojí za to. A tyhle fotky budou rozhodně ústředním tématem nového designu. A už moc často říkám rozhodně, takže půjdu spát, mějte se a zítra odpoledne čekejte bomba novinky :)
* * * * * * * * *
God, I am sick. I am sick because of how much tired I am, but I decided to publish it now, because I won't have an opportunity tomorrow (tomorrow is after more than 1 hour of a good sleep for me, so it's still Friday...) until 5 p.m. and that's just a guess, so I am publishing that now. My head hurts so much, but I just have to :D I have for you now "just" 84 photos, but I believe there will be much more tomorrow, from the 'Clouds of Sils Maria' premiere at Cannes Film Festival. Kristen arrived there, she wasn't at the photocall because of American Ultra shooting, but she arrived to the premiere, which I am really, really glad for, because it looks like it was a great event. Chloë Grace Moretz was there and I loved her dresses, she looked pretty awesome, as much as Juliette Binoché, well... she maybe looked even better, I really LOVE her outfit, she looks stunning. Well, Kristen was wearing a Chanel outfit, it's called jumpsuit... or something like that, that's new information for me :D The important thing is, that she looke stunning, absolutely stunning and I loved everything about her outfit. EVERY. SINGLE. THING. I love her hair, especially because it looks kind of like my hair right now, because I have auburn hair, dyed, of course but it's a long time I dyed them, so I have my natural color on the top of head too :D But I had it first!!! :D And not for a movie... :D Well... what else to say... that I am dying right now, so I can't possibly think about anything else than sleep... :D but I am sooo excited, so excited. I planned to write you about that exciting news, but It has to wait until tomorrow, because I really need to get some sleep. I am really happy that Kristen arrived and it looked like she had quite a good evening, she is smiling and everything, I love that third photo in the car, I couldn't not to publish it :D And I guess she was really excited to see Chloe and Juliette and Olivier again. Check out in the full size, at least some of them, it's really worth it, well... I have seen them all, I can't force you to do it, but I think you should see at least some of them in the full size, not just these previews. And it's definitely going to be the topic of the next design, I can sure you.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

2 komentáře:

  1. No, obdivuju tě, já bych to nevydržela být  volební komise, nesnáším hodně lidí, a v tom vedru to musel být teda pořádný děs! Jinak k fotkám, Kristen je tam krásná, moc se mi líbí její barva vlasů a když se usmívá je ještě krásnější! :)Měla na sobě moc hezký outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem viděla první fotky na facebooku, tak jsem si jednoduše řekla "WOW!" Kristen na sobě měla naprosto boží outfit! Líbí se mi, že neměla šaty, kalhoty mi k ní sedí víc. Navíc ten komplet je ve skvělé barvě, která jí ladí k pleti :) Taky se mi moc líbí její účes. A moc to slušelo i Juliette a Chloe :)

    OdpovědětVymazat