středa 7. května 2014

Gallery update 30.2: Met's Costume Institute Gala 2014

Vypadá to, že připravím tak dva, tři články, včetně tohohle a půjdu zalehnout. Zatím jsem napsala jen jeden, ve kterém píšu, jak hrozně nejsem unavená, ale to bylo asi před hodinou, co jsem to psala a nějak už na mě ta únava seá :D Každopádně tenhle už je druhý, který připravuju na později, přestože bude zveřejněn jako první. Ale zkrátka jsem krátila čas, když se mi ukládala ta horda fotek z Met Gala na imagebam a napsala jsem jiný. Jenže fotky už se nahrály a já nemám co krátit, takže už akorát myslím na to, jak si lehnu do postele :D Ale tohle prostě napsat musím, není zbytí. Ve čtvrtek bude ticho, v pátek jeden článek, v sobotu ticho a v neděli už zas budu zpátky, takže dopřidám to, o co jsem přišla, plus to, co ještě dlužím z minulého týdne :D Ale přísahám, že už tu opravdu zkusím být víc. No... chtěla jsem tenhle článek napsat už v úterý, tedy včera odpoledne, ale pak mi nějak blbnulo ukládání fotek a musela jsem jít do divadla, takže jsem to zkrátka nechala, až se vrátím. Jenže divadelní hra měla tři hodiny a já se vrátila v půl dvanáctý, takže toho času fakt moc nebylo no :D Doukládala jsem fotky a teď se mi konečně po půl roce donahrály na imagebam. Tudíž. Met Gala 2014. Jak už jsem psala v článku s první ukázkou fotek, zamilovala jsem se do toho, jak tam Kris vypadala. Ona může mít na sobě cokoliv, ale dá tomu prostě styl a šmrnc a vidíte jí v tom, i když její nejmilovanější styl jsou džíny, tričko a conversky :D Šaty jsou od Chanelu. Ne z nové kolekce, díky bohu. Ty měla Chloe Grace Moretz a musím říct, že jsem se trochu dost vyděsila, když jsem to viděla. Naopak z Kristeniných šatů jsem tak nějak i fakt nadšená. Líbily by se mi asi víc, kdyby končily tou sukní s peří a byly bez toho poloprůhledného černého tentononcu, ale i tak se mi líbí. Adir Abergel odvedl mistrovskou práci na Kristeniných vlasech, stylistka Tara Swennen obecně na celém dojmu, krásný make-up, který se hodí jak k šatům tak ke Kristeninému AmeUl háru. Já jsem zkrátka nadšená. Možná mě to přejde, ale pochybuju. Vloni jsem byla trochu zklamaná, ačkoliv teď už se mi ten model loňskej i docela líbí, no letos jsem nadšená! Kristen vypadala naprosto úchvatně! Fakt jim to tam všem na červeném koberci natřela! :) Abych následovala celosvětový Twitter trend: Kristen - královna Met Gala. Naprostý souhlas!
* * * * * * * * *
It looks like I will prepare three articles and I will be done. I am so freaking tired. I've already written one, this is the second one, despite the fact it will be published first. I did it because I was uploading all those photos and it took much longer than photos in tomorrows article. Today is today, just few hours later. I wanted to publish these photos in the afternoon yesterday, but than my internet did not work properly and I had to go to the theater. Now I am here to finally publish more photos fom Met Gala 2014. As I wrote in the previous article, Kristen had Chanel dress. Not from the new collection (thanks God). I actually love it. I would love it more, if there was just the skirt with feather, without that black half-transparent something under it, but I still love it. Definitely not my stile, but I love how Kristen looked in it. I also love what Adir Abergel did with her American Ultra hair. Tara Swennen did the whole... look, make-up and so on, she's her stylist. What I have to say is, that she was beautiful, I am soooo excited and happy. STUNNING. Absolutely stunning. As a worldwild trend on Twitter: Kristen - the queen of Met Gala. She nailed it!

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

1 komentář:

  1. Tak mě se nejvíce líbí na Kristen ty vlasy, opravdu její tým odvedl vynikající práci, moc ji to sluší, připadá mi, že i přes make-up, je vidět, jak byla Kristen unavená. Teď k outfitu, také by se mi líbilo více, kdyby to končilo nad tím průhledným :) Ale i tak myslím, že jsou zajímavé a stylové a dokonce ani nudné, to vůbec :)

    OdpovědětVymazat