středa 21. května 2014

'Clouds of Sils Maria' - Two new clips

Nooooo... nazdárek kašpárek. Jak se máte? Mám něco s nohou, nevím, co, ale bolí mě, když chodím, což je dost na prd, protože chodit musím... asi budu muset skočit na chíru, pokud to do pondělka nepřejde. No nic, dneska jsem viděla film Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel :D A bylo to vtipný, teda jako mně se to líbilo no, ale o tom až jindy. Teď mám pro vás totiž něco, s čím nesmím otálet. Jsou to dva nové klipy z filmu Clouds of Sils Maria. Trailer sice bude až zítra, ale asi nás chtěli potěšit, když jim to tak trvá, nebo nevím :D ale jsem z nich nadšená. V prvním probíhá krátký rozhovor mezi Valentine (Kristen) a Marií (Juliette) o Jo-Ann (Chloë), o herectví Jo-Ann a o tom Mariiném a o tom, aby na ní Marie nežárlila, o tom, jak je Jo-Ann přirozená a Maria se trápí, co je špatně s jejím herectvím, Valentine jí ve zkratce říká, že nemůže být všechno tak, jako když byla mladší, že už nezíská taková privilegia, jaká získává mladičká Jo-Ann, a tak, já si nejsem moc jistá, jestli rozumím zprávně, ale skusím někde splašit a přeložit přepis toho, co obě říkají, páč s Juliette mám s tím bolehlavem, co teď mám, malinko problém :D Třeba rozumíte líp. No Maria pak říká, že aha, takže nesmím zestárnout, dokud chci být mladá, nebo něco takového. No, ten druhý klip je ze setkání Jo-Ann a Marii Enders. Rozhodně se koukněte, stojí to za to :) Jinak premiéra byla podle mých informací přesunuta z dneška až na pátek, 23. května.
* * * * * * * * *
Weeeeell... hi guys. How are you? There is something wrong with my foot and I don't know what, well.. I hope it will stop hurting, I don't know. I have seen an interesting movie today, well I will write about that later, maybe. Right now I have for you two new clips from Clouds of Sils Maria movie. The trailer will be tomorrow, but clips were published today. First of them is a short talk between Kristen's character - Valentine and Juliette's character - Maria, about Jo-Ann (Chloë Grace Moretz) and her acting in comparation with Maria's acting skills. The second one is from the meeting between Jo-Ann Ellis and Maria Enders. I am really excited, it's really worth watching, so check out.


1 komentář: