středa 28. května 2014

Gallery update 30.9: Portraits from Cannes

Fůůůů.... dneska jsem se nějak rozkecala, panebože... hodně na srdci a v hlavě... a co na srdci to na jazyku a v mém případě to v prstech :D Což zí divně :D No, dneska jsem psala 2 testy... vlastně 3, jeden jsem prakticky napsala 2x ještě za kamaráda :D a celej den jsem se belhala o dvou berlích, několikrát jsem se málem zabila a jednou málem sletěla ze schodů. Nikdo mě nepustil sednout v metru... nejspíš měli pocit, že to mám jen jako módní doplněk... Moji kamarádi... no spíš spolužáci, o většině z nich se těžko říká kamarádi, no o některých jo, jsou strašně skvělí a všichni se furt ptali, co se mi stalo, dokonce i týpek z UNICEFu se mě ptal... (my se známe... furt ho nepřestalo mě přesvědčovat, ať s nim jdu na kafe :D). No... a co myslíte, že jsem na to říkala? "Jsem idiot." Akorát u toho vypadám spíš nemotorně, než roztomile jak Kristen na Oscarech, když to říkala Joshovi :D Ale mně to nějak vůbec nedošlo, že házim stejnou hlášku..., :D až odpoledne, kdy jsem to řekla asi po osmnáctý ten den :D No nic, bolí mě břicho. Je to tím, že jsem moc nejedla. Včera mě hrozně nasral doktor, ale o tom až jindy :D Ale měla jsem teda úchvatnej cheesecake, jahodovo rebarborovej... totálně jsem netušila, že to může bejt dobrý, ale fakt je :D asi nejlepší cheesecake, jakej jsem kdy jedla, to fakt nekecam :D Výbornej, dokonalej, v Costa Coffee, takže předraženej, ale stálo to za to! Dneska mám nějakou kecavou, ale už toho nechám, jinak ten článek nikdy nedopíšu :D V Cannes Kristen sice stihla jen jeden červený koberec, ale samozřejmě zvládla i nějaký ten press... takže mám pro vás spoustu videí, která přidám asi zítra a taky spoustu rozhovorů, které nemám kdy přeložit :D ale nějak to půjde:D Noooo... ale taky mám pro vás nějaké fotky, konkrétně dva portréty a jeden scan, na kterém je ten samej portrét, akorát je k tomu ještě text... francouzštináři si můžou počíst, ale já vim kulový :D ale mám anglickej přepis, jen se k němu musím odhodlat :D No a ty fotky jsou teda naprosto skvělé. Ten první úplně zbožňuju, tenhle portrét je pro Les InRockuptibles, a kdybych neměnila design před dvěma dny, tak už pracuju na novém s touhle fotkou jako ústřední, protože ho totálně žeru :D už mám i vizi. Miluju ty brejle sluneční, jsou naprosto DOKONALÉ. No a ten druhý je pro magazín Télérama a je taky skvělý, no ten první se mi líbí víc. Ale hrozně se mi líbí ten top, má ho i v těch video rozhovorech, které mám připravené na zítra a je to vážně parádní. No doufám, že se těch fotek objeví víc :)
* * * * * * * *
Hi guys. How are you? I am really pissed. I wrote two exams... and I have two crutches... so... all of my friends are amazing and they are kindly asking what happened to me, even the UNICEF guy asked me today, well... do you know, what I was saying all the time? "I'm an idiot." But it would be much cuter if I was Kristen :D I didn't think about that, I was just like... yeah, I fell off the stairs, I'm an idiot. And then I realised... that's exactly what Kristen said to Josh Horowitz at last year's Oscars. Anyway... I am sick, kind of, I didn't eat much today, wasn't time... but I ate one AMAZING cake. It was new cheesecake in Costa Coffee, strawberry with rhubarb and it was surprisingly good. It was actually maybe the best cake that I've ever eaten. By the way, do you know, that Americans don't use forms: eat, ate, eaten? Our professor in high school once couldn't understand, what are we saying, that it's bulshit... :D Well, too much talking today, too much things on my mind and in my heart. I have for you some photos from Cannes. Kristen could make it just once to the red carpet, but she had some press stuff where she made some interviews, which I don't have time to translate, but I will soon, hopefully. So I have for you some videos, just not today, tomorrow.. or maybe later today, I don't know... and some photos, which I have for you today. Two portraits and one the same portrait but in scan of the magazine the cropped photo is from. So... the scan is from Les InRockuptibles and the portrait was taken for this article and I really love it, like... totally adore it. If I didn't change design two days ago, I would be making another one right now using this picture. The article is French, so I have noooo idea, but I have an English translation, I just don't have time. Well... and the second portrait is for Télérama Magazine and I like it too, but the first one is better I think. But it's also very beautiful, Kristen looks great and I really love that top! Bud what I love the most are those glasses in the first picture, amazing.

imagebam.com imagebam.com
imagebam.com

5 komentářů:

  1. Myslím, že ty musíš být šilený člověk! Musí být stebou vážně legrace, podle toho,co píšeš! :) Jinak k fotkám, jsou vážně nádherné, Kris je tam krásná, takový jiná... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kris je na fotkách skvělá! A k tomu cheeseburgeru jenom.. To bych si do pusy nedala teda D

    OdpovědětVymazat
  3. Berle jako módní doplněk.. DDDDD Tak to mě ještě nenapadlo, sakra.. Si mě rozesmála zase.. Hlavně to tvoje neustálé komentování mých wanna be článků..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nemám Beyonce ráda   No hele, už vidim jak půjdu kolem týpka od UNICEFU a začnu se šíleně smát, protože si vzpomenu na tebe Nebo se přinejměnším budu alspon usmívat, takže se nebudud tvářit jako vrah! A lidi nechápu, že tě ani nepustí sednout.. ale prostě, jsou to lidi.. . Já miluju normální nebo borůvkový cheescake, rebarbora mi nechutná
    Kristen vypadá úžasně <3 líbí se mi šíelě ta fotka pro Télerama, ale i ty první jsou samozdřejmě boží :)

    OdpovědětVymazat