středa 14. května 2014

Clouds of Sils Maria: First clip!!!

Chtěla jsem jít spát. Ale nemůžu jít spát. Ne teď. Už jsem překonala, že nestihnu přidat ten teaser k hudebnímu klipu Sage a že na to dojde až zítra (zítra, jako dneska, ale po spánku delším než 1 hodina), ale s tímhle se nesmířím, to musím hned. Mám pro vás totiž úplně první krátký klip z filmu Kristen, který míří do soutěže v Cannes, z Clouds of Sils Maria, kde Kris hraje po boku Juliette Binoché. Jsem z něj nadšená, fakt jsem z něj kurevsky nadšená, i když z toho víme kulový a je to hrozně krátký :D Zítra vám sem hodím překlad, teď už fakt letím spát, sice 4 věty, ale bože, konečně něco z filmu!!! Nemůžu se dočkat toho traileru, slibují, že už bude brzo, tak snad fakt bude brzo :D Tolik novinek, když nemám vůbec čas. I u Sophie je miliarda novinek, podělám se z toho :D
* * * * * * *
I wanned to go to sleep. But I can't now. Because I just found this. It may be deleted soon, but for now, it's first clip from Kristen's new movie which goes to Competition in Cannes - Clouds of Sils Maria with Juliette Binoché in a leading role. I fucking love that, I can't wait for the official trailer finally, I hope it will be released soon as they promised. Too much things when I have no time. That's so tipical :D

1 komentář:

  1. Obdivuji tě, že si na to bycdřela tak dlouho čekat! :) Ale i přesto, že je to krátké je to super! :) Těším se na překlad

    OdpovědětVymazat