čtvrtek 15. května 2014

Fast news about Kristen 0.1

No... vzhledem k tomu, že jsem poslední dobou neměla moc času, se nakupily takové ty střípky s informacemi, které většinou zveřejňuji zvlášť, protože mám milion keců okolo, ale v momentální situaci jsem se rozhodla, že prostě narvu pár novinek, které už moc nejsou novinky, do jednoho velkého článku a doufám, že se nerozkecám natolik, abych překročila limit počtu znaků :D No, každopádně dneska jsem plán moc nedodržela :D Sice jsem se fakt šla učit ve dvě a učila jsem se asi dvě hodiny italštinu, ale jak jsem se učila v posteli ležmo, tak jsem prostě odpadla a usnula jsem :D Ono je to těma hodnotama ASLO taky trochu no, ale prostě jsem odpadla :D Jakože totál, zavíraly se mi oči, na chvíli jsem si položila hlavu a najednou bylo šest... :D totálně jak praštěná palicí a konec. Tak jsem šla koukat na Přátele, co dávají na DOMA každej všední den a začla psát tenhle článek, což je dost smutný... večer jsem opět sklouzla k tomu stylu, kdy prostě nic nedělám a zabere mi to několi hodin :D No když jsem tenhle článek začla psát, tak jsem se najednou zasekla, že nevím, co do něj :D ale nakonec teda pár věcí přibylo. No... jako první je to fakt, že Kristen byla tak nějak potvrzena, že se zúčastní photocallu a premiéry Clouds of Sils Maria v Cannes. American Ultra se momentálně znovu natáčí, no Jesse taky jel propagovat svůj film, proč by nemohla Kristen, že ano. Premiéra i photocall mají být 21. května, což už je za rohem a já se opravdu hrozně těším na tu horu fotek :D
* * * * * * *
Well, in case that I don't have much time last few weeks and it might happen again, despite the fact, that I believe that the plan idea will work better for me and for blog (didn't work out today that much, because I fell asleep :D, but it's a detail). Because I've missed many news and I don't have time or nerves for writing separate article for everything, I made this article, this Fast news about Kristen no. 1. So... Just now... I don't know, what to write :D Well, I know, but when do I start? Well, allright. Let's start with Cannes. Kristen is kind of confirmed. There were some dubieties about that, but she is to come for photocall and premiere on May 21. Which is great. Really great, I am really excited about that. I feel like I don't sound like that, but I really am :D



Další věc se týká Camp X-Ray, o kterém toho poslední dobou moc není, takže jsem nadšená, že se objevilo alespoň něco. Ser'Darius Blain přidal na svůj Instagram fotku, kde je v uniformě na natáčení filmu a napsal k tomu krátkou zprávu, že film má být v kinech tento podzim. Což by bylo vážně perfektní a skvělé, tak doufám, že nekecá!
* * * * * * *
Another thing. Ser'Darius Blain posted one photo on his twitter, where he is in the uniform and he also wrote a short text aboout that Camp X-Ray movie will be in theaters this fall. Which is... kind of... fucking exciting!!

No... ehm.. heh.. co dál? Dobře. Jo, už vím. Kristeniny filmy jedou do Cannes. Nejen Camp X-Ray, ale i ostatní, jak Still Alice tak Equals a i The Big Shoe jedou do Cannes shánět distributory. Což je myslím skvělé a vážně držím palce, aby jim to vyšlo a někoho našli :) Clouds of Sils Maria soutěží v hlavní soutěži, jak víme... no a s ostatními uvidíme, jak to dopadne :) Když už jsem zmínila Equals, tak kromě toho, že se bude film natáčet v Tokiu, tak se Kristen s Nicholasem podívají i do Singapuru. Což je taky husté a jsem fakt zvědavá, jestli se objeví nějaké fotky. Singapur je prej vážně husté město :D
* * * * * * *

Well... what else. Allright. So... well. Heh. Yeah, I know. Kristen's movies are going to Cannes. Not just Camp X-Ray or Clouds of Sils Maria, but also Still Alice, Equals and The Big Shoe creators are going to Cannes to search for distributors. Which is cool, I think it is, what do you mean? It's awesome. Another news in world of Kristen's new movies - that Equals movie will be shot in Tokio, yeah, you know that already, but also in Singapore. Which is kind of great too.

Kdo nepoznal scénu ze 3. Pirátů - Shame on you! :D

No... a potom teda ještě novinky o traileru na Clouds of Sils Maria. Má být zveřejněn NEJPOZDĚJI 20. května a rozhodně před premiérou, která se koná 21. května. Což je brzo. Je to za pár dní. A já jsem z toho vážně naprosto nadšená. Čekám na to jak na smilování, doufám, že se objeví dřív, než v úterý... a doufám, že to nebude v sobotu, protože to jdu na pochod Praha-Prčice :D V týhle fázi článku se mi fakt nechtělo to psát v češtině, proto to taky píšu asi až o dvě hodiny později, kdy už jsem plánovala pomalu spát :D
* * * * * * *
And the trailer of Clouds of Sils Maria will be release around the 20th May... for sure before the premiere, which is on May 21, sooo... it is really soon. It's soon and I can't wait for it, I really can't! :D Oh, god, I don't want to write this article in Czech :D Anyway, this is really exciting :)
No a poslední věc je taková spíš perlička než nějaká novinka a vlastně už je to docela starý tweet, ale štvalo mě, že jsem se k němu nedostala dřív. Max Landis napsal na svůj twitter o Kristen a o Jennifer Lawrence a mně se vážně moc líbilo, co o nich napsal a je to jeden z důvodů, proč ho miluju! Má absolutní pravdu a děkuju mu za to :)
* * * * * * * *
Then, one quite old thing, but I forgot about that... but I have to publish it, because this and many more othr things are exactly the reason, why I love Max Landis. And he's totally right, THANK YOU!
A tímhle bych tenhle článek zakončila. Mějte se famfárově a uvidíme se zase zítra, dneska už mi vybuchuje hlava a zejtra jdu na tenis, nejspíš, takže musím vstát, i když normálně v pátek do školy nechodím. Bože, v sobotu asi umřu :D No nevadí. Plán na zítřejší den je vstát v devět, jít na tenis, to přijedu někdy v jednu domů (jo, fakt výborná cesta to je na ten tenis no) a pak se budu od dvou učit jako dneska, tentokrát neusnu a kolem tý sedmý se asi zas ukážu, abych něco přidala, ale uvidíme. Teda zas, dneska jsem se ukázala, ale vím o tom jen já, protože tenhle článek tvořím tak hrozně dlouho :D Nevadí, fakt už jdu, mějte se krásně a zítra ahoj:)
* * *
By this I probably said most of the things I wanted to say in one article. The other things I want to write separately. I need to go now, so see you later. Tomorrow's plan is not very sure yet, but I think it will be kind of the same like today, but I hope I want fall asleep again :D

1 komentář:

  1. Bože, ani ja nemám čas a úplne som zabudla na tieto novinky Teda, na niektoré Každopádne, spánok je dôležitý, takže len pokračuj, Angie Ja, tento týždeň sa učiť nemusím vďaka praxi, som si ho dopriala včera No, dúfam, že sa Camp X-Ray dostane čo najskôr aj k nám, neskutočne by som si ho chcela pozrieť :3
    No a Maxov Tweet, zbožňujem jeho hlášky, a aj teraz sa trafil do čierného :)

    OdpovědětVymazat