středa 14. května 2014

Blah blah blah. Ňah ňah ňah. A ne, nehrabe mi. Jenom trochu.

Já prostě nemám čas ani spát. Vlastně ani nechci, protože jsem prosrala celej den nad španělštinou a hlavně nad tím, jak jsem prokrastinovala, abych tu debilní španělštinu nemusela dělat, že jsem nestihla totálně nic, kromě tý špániny, kterou jsem dodělala před 5 minutama. A taky jsem se teda stihla koukat na hokej a bejt svědkem toho, když nějakej debil nacouval přímo do auta mojí kamarádky, což bylo velice zajímavé sledovat... ale o tom až jindy :D Ta prezentace je to poslední, co jsem pro svou aktuální školu udělala. A to jen proto, že v tom nehci nechat kluka, se kterym jí mám. Musím se totiž plně soustředit na přijímačky, které mě čekají. Vloni jsem byla rozptýlena angínou a 39 teplotama, letos se to nemůže opakovat. Už mám i nějaké neurčité plány, co budu dělat, když se nikam nedostanu. Přestože moji rodiče to příliš neakceptují, rozhodla jsem se, že na škole, na které jsem teď, rozhodně nezůstanu. To znamená, že se nedostavím ani na zkoušky, zkrátka na to peču. Budu doma a učit se na školy, na které skutečně chci jít. Vím, kam chci jít a kam se chci dostat. A vím, že bude těžké toho dosáhnout. Ale vím, že na VŠE nechci zůstat, protože mě to neskutečně ubíjí. Mám pocit, že mě to zabíjí. Mám furt nějaké nervy kvůli něčemu a kdykoliv tam jsem, tak se cítím blbě a mám pocit, že je to hrozná ztráta času. Nebaví mě to, nezajímá mě to, mučí mě to, nenávidím to tam, skutečně to tam ze srdce nenávidím. Za posledních pár týdnů už jsem se několikrát rozbrečela na dámských záchodcích a jednou na pánských, protože jsem myslela, že budu zvracet a pánské byly blíž. Nemá cenu zůstávat ve škole, která ve vás tohle vyvolává, jen proto, že po třech letech možná budete mít titul.
Zrovna teď musím hlavně mít plán. Vytvořím si ho. Původně jsem myslela, že ještě teď, ale to asi nevyjde, protože už usínám... a to jsem se domnívala, že nepůjdu spát, haha. Ale bude to zkrátka tak, že si udělám plán na každý den. Vstávat hezky v devět nejpozdějc, až na neděli, to spim dokud se nevzbudim :D hlavně tuhle neděli teda :D A naplánovat si, jak se budu učit. Samozřejmě rozumně. Musím si ujasnit priority a soustředit se na to, co je důležité. A blog je pro mě důležitý, tudíž v každém dni bude vymezena časová doba, kdy budu na blogu a budu vás moct obíhat, protože vy jste pro mě na blogu nejdůležitější. Ne psaní článků, ale vy všichni moji milovaní affs a lidé, co sem chodíte, protože mi nesmírně pomáháte už jen tím, že napíšete komentář a hlavně mi pomáháte ve chvílích, kdy se cítím mizerně, jako zrovna v poslední době dost často a za to vám jsem nesmírně vděčná a miluju vás za to. Vím, že to se mnou poslední dobou není zrovna moc lehké a je mi fakt líto, že je tohle všechno, co na mě teď padá, na úkor blogu, ale tím, že si vytvořím ten časový plán pevně doufám, že se to alespoň trochu zlomí. Samozřejmě jen v případě, že ho budu dodržovat. Což musím, jinak se s fildou můžu rozloučit. Den má víc, než 12 hodin, nejdu spát tak, abych spala 12 hodin, většinou chodím spát tak, že spím aspoň 4, ale ani to ne, hlavně poslední dobou. A víc, než 12 hodin, dejme tomu, že 16 hodin, je fakt hodně. Když si člověk udělá plán a dodrží ho, může stíhat všechno, co jen chce. Poslední týden před přijímačkami bude nejhorší, to se budu drtit pořád a šílet, že nic neumím, jako před maturitou :D ale momentálně věřím v to, že můj plán bude fungovat. Možná zbožné přání, ale možná to skutečně vyjde. Včera jsem se trochu učila, když jsem přišla vydeptaná ze školy a totálně na nervy, ale moc mi to nešlo. Jakmile jsem se rozhodla, že na to kašlu a že nemá cenu, abych se zbytečně trápila a získala jsem podporu přátel (rodiny moc ne, rodiče to nechápou), ulevilo se mi. Teď mám sice plnou hlavu španělštiny, ale ulevilo se mi. Zkrátka to půjde. Musí jít. Zítra se uvidíme kolem sedmé, pokud se nestane něco nepředvídatelného, jako zveřejnění traileru ke Clouds of Sils Maria. Protože od 19:00 jsou zprávy, na které nekoukám, ale většinou jsem dole a napůl je poslouchám, takže můžu psát nějaký ten článek. Je toho celkem dost, takže když se nebudu vykecávat tolik, jako teď, můžu stihnout klidně 4 články za hodinu (za hodinu? já? pochybuju:D, ale myslet si to můžu. No znáte mě. Teď jdu spát. Zítra musím brzo vstát, mít špáninu, jet do práce a učit se. Takže to zní jako skvělý plán... ale rozhodně je lepší se učit italštinu než makroekonomii.
* * * * * * * *
I simply don't have time even sleep. Yesterday, I have to start with very hard studying. Today I was making presentation to my Spanish class. And that's the last thing I am going to do for my present school. I have decided to let it be and focus on my entrance exams somewhere else. I also have some ideas in my head about what am I going to do, if I will not succeed. I actually know, where I want to go and I definitely know, where I won't go, even if I will get there. And I definitely know, that I don't want to stay in the school I am now... because I hate it there, I feel bad, when I am there, I feel terrible and sad and useless and stupid. And I just don't want to feel like that, you know? I don't. My parents don't understand, which annoys me. Right now, I am going to write a plan for every day. So... that means that I will write there even exact hours when I am going to be here and visit you, my beloved friends, who help me so much with everything and make me feel less useless and always much better by everything you say. So thank you for that. I didn't have time. And I won't have time, but I will make it. By the plan I am going to write. Day has more than 12 hours for me. It's enough time to do everything I need and want to do. I am not saying it won't be hard, I just know I have to change my priorities for few weeks. But blog is still on the list of them, just not on the very top. I need to change that free time when I do nothing, to something productive. But It doesn't matter I won't be here. Not at all. So much news about Kristen, I have to write about them. I couldn't exist without my blog. I just need to be stronger, when I need to study. So that's why I need an everyday's plan. I need to go now, see you tomorrow with some news. My blog time between 19:00 - 20:00 yesterday, because I usually don't watch Daily news in TV and I am on computer.

0 komentářů:

Okomentovat