čtvrtek 22. května 2014

'Clouds of Sils Maria' Official Trailer!!!!


No ty kráso. Můj bože, můj bože bože bože! Jsem taaaaak nadšená! Neskutečně nehorázně nadšná, bože, nemůžu se na to přestat dívat pořád dokola. Oh. My. Carlisle. Oficiální trailer na Clouds of Sils Maria je tady a je kurevsky úchvatnej!!!!!!! (Ano, tenhle článek je intelektuálně na výši, já vim, ale jsem prostě v rauši z toho traileru :D). Rozodně se koukněte, ale varuju vás, nebudete schopní se od toho odtrhnout, už jsem ho viděla několikrát a rozhodně nehodlám jen tak přestat :D Ale tak to jsem já, úchylný a šílený fanoušek Kristen, ale stejně, trailer je naprosto dokonalý a perfektní a jestli se někdy uklidním, tak se pokusím o překlad :D Žeru to, naprosto to žeru, miluju ten trailer, nemůžu se dočkat filmu!
* * * * * * * *
Oh my fucking goood. Oh my God, oh my God, I am sooo excited, oh God, I fucking love that, I can't stop watching that over and over again. Oh. My. Carlisle. Official Clouds of Sils Maria trailer is here and it's freaking awesome!!!!!! Check out, right now, but I warn you, you won't be able to watch it just once and go away!!! Well... maybe that's just me, because I am freaking crazy fan of Kristen, but it is epic, I love it, it is much better than I've even tried to imagine. I love it, I love it, I love it!!!


Valentine: "Prosim? Ano, tady Valentine, osobní asistentka Marii Enders. Paparazzi budou všude kolem, že ano?"
Můž: "Je to velká čest vás tu přivítat."
Valentine: "Rozhovor pro italský magazín "Svádění po čtyřicítce."
Maria: "Ne!"
Valentine: "Ale je to na obálce."
Maria: "Bože můj."
Valentine: "Klaus je tady. Je to výborný režisér, alespoň ho vyslechni."
Maria: "Hrála jsem Sigrid v Majola Snake, když mi bylo osmnáct. Pro mě to byla víc než jen role."
Klaus: "Protože jste hrála Sigrid, jen vy můžete hrát Helenu."
Muž: "Divadelní hra vypráví jednoduchý příběh. Starší žena se zamiluje do dívky, která je tak trochu coura, a omotá si ji kolem prstu."
Maria: "Takže kdo bude hrát Sigrid?"
Klaus: "Jo-Ann Ellis, je jí devatenáct."
Jo-Ann: "Budu hrát tu, která ji dovede k sebevraždě."
Valentine: "Myslím, že je to moje nejoblíbenější herečka."
Maria: "Myslíš oblíbenjší než já."
Valentine: "Žárlíš."
Jo-Ann: "Je to od vás neskutečně odvážné vzít roli Heleny. Je to tak divné, smiřovat se s časem."
Valentine: "Nemyslím si, že je to vliv společnosti, která tě drží v noci vzůru."
Maria: "Tak co mě drží vzhůru?"
Valentine: "Touha. Po mně, myslím."
Maria: "Jo-Ann? Odejdeš, aniž by ses na mě podívala, jakobych ani neexistovala."
Jo-Ann: "No... no a co?"
Maria: "Já nevím, proč bych tohle sama sobě měla způsobovat."
Muž: "Podepsala jsi smlouvu, zrušit to bude něco stát."
Maria: "Něco vymysli!"
JULIETTE BINOCHE
Valentine: "Nesnášíš tu hru, nesnášíš jí, ale nemusíš si to vybíjet na mně."
Jo-Ann: "Není nic, o co bych se starala míň, než ty sračky, co o mně píšete."
CHLOE GRACE MORETZ
Maria: "Čas plyne a ona to není schopná akceptovat. Já nejspíš taky ne."
SILS MARIA
Film Oliviera Assayase

4 komentáře:

  1. Chloe bude hrát tu Jo-Ann? jsem na ní v té roli hodně zvědavá, ale samozdřejmě na Kristen víc! :) Ten trailer je boží, moc se mi líbí, celkově jsem moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trailer vypadá naprosto fantasticky.. Kristen odvedla skvělou práci a už se nemůžu dočkat, až uvidim celý film.. Jediné, co mi vadí je role Chloe, ale tak nevadí

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ten je bombastický, úplně sdílím s tebou tvé nadšení a dokážu si tě představit, jak hltáš všechno v něm a hlavně Kristen :)!! Je fakt topový :). Och, tisíce díky za překlad, má ubohá angličtina by ho nezvládla natolik dobře ..

    OdpovědětVymazat
  4. Tak především Angie děkujeme moc za překlad - jsi úžasná :) Mně osobně to moc pomohlo, protože jsem nerozuměla všemu. Trailer se to opravdu moc povedený. Líbí se mi ta hudba na pozadí a celé to prostředí. Na film už jsem hodně zvědavá a určitě si ho nenechám ujít :)

    OdpovědětVymazat