úterý 29. dubna 2014

Chanel MétiersD'Art 2013/2014 photoshoot: Behind the scenes video


Vážně jsem chtěla psát o těch úžasných novinkách, které se dneska objevily, ale pak jsem usnula... :D Jako fakt, usnula jsem, nevím ani proč, prostě jo :D No ale mám pro vás aspoň jedno a zbytek přidám... někdy :D možná něco ještě dneska, ale spíš někdy po nocích do konce tejdne, protože tu teď moc nebudu. Tahle novinka je nejlepší. Teda takhle, všechny jsou stejně skvělé, ale já jsem jako první, co přidám, vybrala právě video, protože zase po dlouhé době můžeme vidět Kristen jak se hejbe :D Víte, jak to myslím, ne? Fotky a rozhovory nebo info o filmech, to je skvělé, ale vidět Kris po dlouhé době zas v nějakém videu, to je úžasné! A vzhledem k tomu, že to vypadá, že na trailer ke Clouds of Sils Maria si ještě pár dní, ne-li týdnů počkáme, tak je to pro mě taková malá kompenzace :D Je to tedy video z focení photoshootu pro novou kolekci Chanelu MétiersD'Art 2013/2014, pro kterou je Kristen tváří. Propagace začaláááá ve velkém. A to video je naprosto totálně perfektní a Kris je tam naprosto totálně k sežrání. To oblečení se mi jako takové moc nelíbí, ale Kris tomu prostě vdechla duši a obecně se mi ten projekt fakt zamlouvá, až na leklou rybu Karla :D každopádně tam můžete Kris vidět i v nějakých dalších modelech a doufám, že se brzy objeví i nějaké další oficiální fotky :) Animace z itsoktobeyou ;)
I really wanted to write about those amazing news, but I fell asleep... :D like really, I did, I just did :D Anyway, I have for you at least one, which is the best, well, not exactly, I love them all together, because they are just amazing. First of all, I have for you video. I chose this one as a first one, because Kristen is moving there :D We didn't see her move for a long time :D You know, what I mean... photos and interview are great too, but I love videos, and when it looks like we have to wait for Clouds of Sils Maria trailer a bit longer, I have for you at least this. It's Behind the scenes video of shooting Kristen's new photoshoot for Chanel campaign Chanel MétiersD'Art 2013/2014. And I love it, I totally love it, check out, it's really worth it, you can see Kristen in some new outfits and it's just pretty cool video.


12 komentářů:

  1. wow, já čumím..ten dess je naprosto perfektní..:)
    A Kristen taky, vidět ty fotky, jakoby v pohybu je mnohem lepší.. moc ji to tam sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se koukala na ty krásný šaty a musím jednu věc dodat. Ty trdlo!!!! Vždyť nejsi tlustá... :) Rozhodně to není tak jak si popisivala :)
    Připadala jsi mi tam jako Hanna Marin ty šaty mi připadají jako její styl
    Hrozně ti to tam sluší a ty šaty jsou úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky nemají chybu! Úplně jsou bombové, Chanel je doslova jiný styl a aspoň je  co komentovat! Jsem nadšená, že konečně natočili i video, je totiž senzační, úplně se mi líbí ♥! Nejvíce, jak ji malují a tak :)... Kris to výrazné líčení naprosto sedí, ona je prot tohle úplně stvořená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Po shlédnutí toho videa se mi to oblečení a celkově projekt začal mnohem víc líbit. Oblečení bych teda nenosila ale na Kris vypadá dokonale a klidně by v něm mohla běžně chodit Hrozně se mi líbí ty scény s tím párátkem. Kris je prostě úžasná! :)Mimochodem, hrozně ráda čtu ty tvoje článečky u novinek Prostě mě to děsně baví. Možná bys mohla psát i nějaké příběhy nebo tak. Já bych to určitě četla :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle video se mi fakt líbí :) Vždycky stojí za to vidět, jak takové focení vypadá. Mně je akorát líto, že se tam neusmívá a pořád je taková zamračená, ale myslím, že úsměv do takových kampaní nepatří... Musím se přiznat, že Karla nemám vůbec ráda, vypadá strašně a navíc je to vcelku blbec, na druhou stranu má můj obdiv, že si tuhle kampaň nafotil sám ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mam teda Karla ráda Ale jak mu řikáš leklá ryba mě vždycky rozesměje, i když se mi to uplně nelíbí Mě se celkově všechny ty fotky moc líbí i když je to hodně zvláštní, tak možná proto :) Kristen je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, rozhodla jsem se, že udělám menší kontrolu mých affs a budu hrozně ráda když se zapíšeš :) http://abenson-hq.blog.cz/1405/kontrola-affiliates

    OdpovědětVymazat
  8. Hele, Angie, nějak se přes Karla začínám dostávat Nikdy ho nebudu milovat, nebudu zastávat jeho názory, ale myslím, že Kristen by nikdy nemluvila hezky o někom, kdo by byl osina v zadku Z tohohle videa jsem taky nadšená, ty oblečky jsou pořád dost mimo, jasně, ale začínám si zvykat, protože shoot samotný je moc hezky provedený Jsem zvědavá, co nám ukážou zejtra

    OdpovědětVymazat
  9. Kris o něm hezky mluví, ve videu jí to sluší :) Mě Karl nevadí :) On to s módou fakt skvěle umí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Leklá ryba Karl Né, ty si mi dala Mě se líbí, že byl i on na focení, nevím, zda-li je tam pořád, ale tohle mě potěšilo, i to, že byl za foťákem :) A jinak Kristen je ve videu úžasná, nejvíce se mi líbí v tom klobouku, ale to oblečení teda hrůza )

    OdpovědětVymazat
  11. uzasny video, kazda fotka v tom shootu je krasna

    OdpovědětVymazat