pátek 25. dubna 2014

Layout no. 14

imagebam.com
No... protože nejsou novinky ohledně Kristen, rozhodla jsem se pro nějakou novinku blogovou... Předchozí design z fotek ze Sundance, ten 14., o kterém je tenhle článek, jsem milovala... i když už jsem tvořila nový, tak se mi ten předchozí pořád líbil a vlastně je mi smutno z toho, že tu nemůže být napořád. Teda jako mohl, ale znáte mě, mě prostě designy omrzí, i když je miluju :D A když už jsem ten novej udělala, tak jsem nemohla moc dlouho váhat, protože jsem se zamilovala do těch fotek z The Yellow Handkerchief a prostě jsem musela vytvořit design. Rosie mi ho schválila :D Věděla jsem, že odpoví nejrychleji, takže jsem ho nastavila a doufám, že se vám líbí :D
Well.. because there are no news about Kristen, I have for you some on this blog. I actually loved this layout, the 14th one, the previous one from Sundance. I still loved it when I was making the new one, but once I made it and I just needed to change it. Rosie saw it and told me it's good... I knew she's going to respond very fast... so I decided, that I will change it, because I was not sure about how I feel about this new one. 15th one, god, that's a lot. I still remember the first horrible one, which was made very fast just from one old wallpaper :D anyway, I fell in love with photos from The Yellow Handkerchief... especially in one of them, which is also on this new layout, and I hope you guys like it.

13 komentářů:

  1. Awwwwwwwwww!!! Angie, tohle je fakt zatracená náhoda, akorát před chvílí jsem na tumblr viděla animace z TYH a říkala jsem si, jak je kouzelná a že jí to tam hrozně slušelo a že bych si měla film znovu pustit a TY TAKHLE! Děkuju, teď sem budu chodit snad ještě radši, protože to záhlaví je perfektní a hrozně se mi líbí barvy, které jsi použila, je to takový úžasně jarní Ach, zamilovala jsem se

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, že jsi se zapsala do fanclubu a úžasně odpověděla :)) Jdu tě zapsat na seznam :)Tak ten je perfektní!! Fotky jsou úžasné. Musím přiznat, že ten minulý jsem si taky oblíbila ale tento je určitě mnohem jarnější(? ). Úplně mi to zvedlo náladu. Skvělé barvy, fotky.. prostě DOKONALÝ! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Po všetkých tých layoutoch som nikdy nevedela nájsť vhodnú reakciu, tak čo mám ***** robiť pri tomto ? Angie, čo ti na to poviem ? Že som skoro odpadla zo stoličky, že som vykríkla od nadšenia na celý dom ? Nie. Zostala som sedieť ako prikovaná, a hľadela som nemým úžasom na obrazovku. Ešte doteraz mám v sebe množstvo endorfínov, ktoré potrebuje dosťať von, pretože začínajú robiť viac neporiadku, ako dobroty. Tento, tento dokonalý design... Je na túto dokonalosť vôbec slov ? Čo mám napísať, aby som dostatočne vyjadrila tie pocity k tomuto layoutu ? Je to asi ten najkrajší layout, aký som kedy videla. Vážne. Presne toto je typ layoutov, ktoré mám najradšej. Je neskutočne dokonalý, bože, je úžasný, jarný, cítim sa tu úplne špičkovo, a navyše... The Yellow Handkerchief ? Whou, tento film milujem. Nedávno som chcela naň napísať recenziu, no ak by som ju mala napísať, asi by som písala len o tomto dokonalom layoute Trepem kraviny... To je dokonalosťou tvojho layoutu, lásko Naozaj neviem, čo ti k nemu povedať. Proste... Neskutočne sa mi páči. Si úžasná, šikovná osôbka.
    Asi už viem, čo to bude... Láska. Viem, že tento layout mi raz zlomí srdce Ale bude to stáť za to .)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, pokud to pořád platí, tak ráda budu affs :)

    OdpovědětVymazat
  5. jakože žlutá je pro mě letní, chápeš..

    OdpovědětVymazat
  6. áááá, ta animace s Keirou je boží, a hlavně tento design!
    Teda Angie, já miluju letní barvy a už také plánuji nové na design, jenomže já umím kulové s přehazovačkou a na grafiku jsem totálně levá, obdivuji každého, kdo umá vytvořit třeba v uvozovce blbý avatar, já neumím totiž ani ten ..
    No paráda, paráda, budu tady ještě častěji :)!!
    Ale ta ikonka, a je pro mě , Jéééé.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeden lepší jak druhej. Moc se mi líbí ten tvůj styl. Jsi moc šikovná. :)

    OdpovědětVymazat
  8. No páni, ten minulý layout jsem měla také neskutečně ráda, ale tak vždy musíme změnit layoutek, zase se mi líbí, jaké jsi vybrala fotky a ty barvy a to tvoje provedení, které nikde jinde nevidím, zase se mi strašně líbí :3

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé.. tys ho sem nakonec dala!! :3 :) Je prostě fabulózní!! :)
    To mi připomíná, díváš se na 2 Socky??

    OdpovědětVymazat
  10. Layout je krásný! Vážně se ti moc povedl!

    OdpovědětVymazat