úterý 8. dubna 2014

Happy 24th Birthday, Kristen!


Ahojte lidi, jak se máte?
Dneska je velmi výjimečný den, ale já ho bohužel nemám jak pořádně oslavit, protože budu až do večera v práci. Teda, to se ještě uvidí, ale nejdřív přijdu domů tak v pět po hodně debilním dni, takže to na žádnou velkou párty nevidím. Každopádně ten den není výjimečný tím, že píšu test z makroekonomie a musím pracovat, ale proto, že Kristen oslaví své již 24. narozeniny! Kdo ví, jak je oslaví v New Orleans, ale doufám, že si je užije :) Tak jí chci popřát samozřejmě všechno nejlepší, hodně štěstí, které si rozhodně zaslouží, stejně tak jí přeju mnoho dalších úspěšných filmových příležitostí, které si také zaslouží :) Je docela div, že z takové dívenky, jakou Kristen byla...
... vyrostla Kristen, jakou známe a milujeme. Prošla mnohými obdobími života, těmi lepšími i těmi horšími a teď je z ní jedna z nejoblíbenějších a nejlépe placených hereček v Hollywoodu. A zároveň bohužel i jednou z nejřešenějších postav herecké sféry. Takže jí do dalšího roku přeju, aby jí ti paparazzi začali alespoň o něco míň fotit a provokovat a pronásledovat. Haters gonna hate, ale my ji máme rádi takovou jaká je a doufám, že takovou zůstane i v příštím roce :) A ve všech letech následujících. Já si Kristen nesmírně vážím, je to po právu má nejoblíbenější herečka a myslím, že je neskutečně silná a úžasná, ve všech směrech. Na nic si nehraje, čehož si vážím asi nejvíc. Je zkrátka sama sebou a to je jedna z těch věcí, které jsou na ní tak skvělé a pro které ji miluju a obdivuju. Zkrátka všechno nejlepší, už to tu nebudu rozpatlávat, jelikož už je dost pozdě a já zítra vstávám v šest ráno. Happy Birthday, Kristen Jaymes Stewart!

7 komentářů:

  1. I za mě všechno nejlepší, hodně štěstí, zdraví a ať co nejdéle točí a užívá života ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju jí všechno nejlepší!! :) Doufám, že je oslaví jak nejlíp umí! :) Já se bohužel musím dneska učit a psala jsem z matiky, ale nakonec ta čtvrtletka nebyla tak hrozná a jen co se doučím jdu si zaběhat!   Oslavím její narozeniny během a budu u toho poslouchat Joan Jett :)) Když jsem ve svých 13 milovala Stmívání, měla jsme jí ráda, protože prostě byla součástí stmívání a já to v té době nijak neřešila, prostě Bella a tu mam ráda, pak jsem jí chvíli ignorovala a nějak mě nezajímala, protože na Stmívání jsem koukat přestala, nebavilo mě a tak, ale teď jí už nějakou dobu mám zase hrozně ráda, né kvůli tomu, že byla ve Stmívání nebo tak, ale jaká je, je to úžasný, boží člověk prostě jí žeru, líbí se mi jaká je... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno podstatné jsi tu už řekla :) Kristen přeji k narozeninám všechno nejlepší - hlavně ať to pořádně oslaví s přáteli a rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristen samozřejmě všechno nejlepší! Ona si to nejlepší totiž zaslouží, je úžasná Snad si dnešní den užívá, byla by škoda, kdyby ho strávila jen prací

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky byla nádherná, teď jen svou krásu zvýraznila :3 Přeju jí jen to nejlepší jak v profesním, tak soukromém životě

    OdpovědětVymazat