čtvrtek 3. dubna 2014

Okolo Třeeeboněěě...

Něco vám povím. Nekoukejte na poslední díl How I Met Your Mother.
Prostě na to nedívejte :D Nekažte si to. Myslím to vážně! Fakt to myslím vážně.
Neznám asi nikoho, koho byten poslední díl nenasral, mě nasral fakt nehorázně a pořádně se z toho nemůžu vzpamatovat :D Ale vážně, jestli jste to někdo viděl, tak se mi k tomu vyjádřete, protože mě zajímá váš názor, ale já jsem vážně nakrknutá, ale ani nemůžu říct, proč vlastně, protože to by byl jeden mega spoiler a to vám neudělám :D
Prostě na to nekoukejte :D a vezměte to prostě tak, že Ted potká matku svých dětí a to je konec seriálu.


Jsem nasraná. Ale ani ne na to HIMYM, ale ani se mi o tom nechce mluvit. Možná se svěřím, až z toho bude nějakej problém :D ale doufám, že nebude no, jen jsou to hajzlové :D Jsem nasraná, že jsem tak blbá :D až jsem z toho nasraná, jak blbá já jsem, je to se mnou vážně špatný, vždycky se na něco nechám ukecat a pak se do toho zamotám. Ne, nebudu to řešit, seru na to :D Chtěla jsem vám říct, že mě hrozně mrzí, že tu teď jsem tak málo... tenhle semestr stojí ten rozvrh hrozně za nic... protože se vracím pozdě domů 3x týdně a když přijdu, tak zkrátka nemám vůbec náladu na to psát nějaké články. Ještě poukládat nějaké fotky, to jo, ale třeba se rozepisovat, to vůbec. Akorát dneska jsem o matice, na kterou jsem nešla :D, přeložila rozhovor se Sophie Turner na druhý blog, který jsem slíbila už před dlouhou dobou těm několika imaginárním návštěvníkům :D, ale jinak... to stojí prostě za prd. Zítra jsem měla mít celé dopoledne volno, ale nejspíš se budu orientovat někde Okolo Třeeeeboněěěěě... protože rodiče odjeli do lázní, táta si hnul se zády a máma neřídí... což znamená co? To znamená, že já možná zejtra pojedu v půl desátý nebo v půl dvanáctý vlakem do Třeboně, abych je pak autem, který je v tý Třeboni :D přivezla domů. Takže vážně výborný :D No ale jestli pojedu až v půl dvanáctý, tak se tu zkusím alespoň mihnout, mám nějaké ty věci, které bych vám ráda sdělila, jen jsem se tímhle článkem chtěla omluvit no... vážně na to nepeču schválně, jen zkrátka není čas. A Topher bude hrát v American Ultra! Ne, dobrý, to jsem prožívala už včera :D
Ale! Jo, to jsem chtěla!
Předevčírem... bylo to předevčírem? Jo, asi v úterý, no prostě jsem šla do Perlovky (XD) a přinesla jsem si odtamtud knížku Ještě jsem to já od Lisy Genovy. Tedy knižní předlohu k filmu, který natáčela Kristen - Still Alice. Ještě pořád mám rozečtenou Osamělost prvočísel, už zas dlouho :D ale hned, jak se odhodlám k tomu to dočkat, tak si Still Alice přečtu, a ano, asi i dřív, než Hledání Aljašky od Johna Greena, ačkoliv na tu se taky hrozně těším :D Co mám brigádu tak si furt kupuju knížky :D No teď to nejspíš bude muset skončit, vzhledem k tom, že jsem napsala do jedný organizace, že momentálně nemůžu přispívat na dobročinnost a že možná v budoucích měsících si to dokážu zařídit, no ale jen možná... a oni mi napsali sms: Děkujeme, že jste se rozhodla přispívat! Tak a je to venku. Jsem kráva, že jsem tomu vohendírovi na ulici nezvládla utéct tak, jako vždycky. Nesnáším tyhle týpky, co stepujou na ulici, protože se hrozně snadno nechám ukecat na každou blbost. Dávat peníze na sirotky v Africe je sice bohalibá činnost a vážně bych chtěla, ale momentálně si to prostě dovolit nemůžu... teda jako momentálně můžu, ale kdo ví, jestli budu moct, já nevím, za dva měsíce. No budu to ignorovat a když se ozvou, tak je seřvu :D No nic, tak přece jen jsem to na sebe práskla, jak jsem blbá :D Ještě jsem chtěla jednu věc, koupila jsem si přes net boty :D nevím, jestli to není blbost, ale vzhledem k tomu, že jsem si objednala ty samé, akorát v jiné barvě, než jsem měla doteď (jen se rozpadají na atomy), tak mi snad budou :D No nic, já mizím, už jsem se zase rozkecala, boha jeho, potřebovala jsem to, blog mi chybí, štve mě, že na něj nemám tolik času jako třeba minulý semestr. Snad se to nějak zlepší.

Mějte se.
Angie.
Na dobrou noc :D Toto ma zabilo :D

3 komentáře:

  1. 1. Tak to jsme nasraný dvě!! A ani nejsem tak moc nasraná, že to tak udělali ale jsem nasraná, že kámoš veděl že to prostě takhle skončí a furt mi to cpal a já věřila že to takhle debilně neposerou a ono to fakt tak dopadlo, takže jsem vlastně 2 násobně nasraná!! Sdílím s tebou tvou mega nasranost lásko! Jinak, jasně, že jsem se musela vrátit.. já jenom měla problém s počítačem..
    Svůj jsem se tak trochu rozbila, takže je u kámoše v opravování se a teď mám tátovo pracovní, který si teda můžu nechat, ale já chci prostě svýho miláška!!
    Dneska jsem si sem instalovala grafický programy a málem mě z toho šlehlo.. ale dobrý, zmákla jsem to!! Takže mě máš zpět na krku i s novou povídkou tak doufám, že jsi šťastná, že se ti pijavice vrátila :P :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Já ten poslední díl ještě neviděla, možná jen pár fotek, ale stejně mi to nedá a podívám se na něj .

    OdpovědětVymazat
  3. Mého kamaráda nenaštval Prý se mu celkem líbil Mě naštvalo pár věcí no, ale jinak to tak hrozné nebylo Ale tak jako.. já bych to zakončila líp   Já nejsem imaginární :( DD proč jsi nasraná? No, když jsi jela jen do lázní tak ses v Třeboni moc neporozhlídla, cž je škoda! Já tam ma tetu a sestřenky a je to tam nádhenrý. :) A sice nejsem poslední dobou fanda kola, ale jeli jsme se v létě projet kolem rybníků a úžasný!! :) Miluju to tam. :) A v lázních jsem byla jednou s dědou když se tam objednával, jestli jsou to ty .. myslím Aurora..? nevim.
    Máš pořád tu samou brigádu? :) Jinak já si teď knížky spíš stahuju, právě protože brigádu nemam D

    OdpovědětVymazat