sobota 19. dubna 2014

Gallery update 29.7: First HQ photo for Chanel MétiersD'Art 2013/2014

V pondělí. Bude to v pondělí, cítím to. Myslím si, že trailer na Clouds of Sils Maria bude zveřejněn v pondělí, vážně tomu věřím. Mohlo by to být už zítra, ale spíš sázím na to pondělí, takovýhle věci bývají z nějakého důvodu v pondělí, asi, že je to první den týdne, i když těžko říct no. Možná taky bude až někdy bůh ví kdy, ale už se ho nemůžu dočkat, takže doufám, že bude brzy. Už je to pár dní, co tvrdili, že dělají jen nějaké malé úpravy... jak dlouho můžou trvat takovéhle úpravy? Už mě štvou :D Každopádně mám pro vás teď něco skvělého zase jednou:D Poslední dobou mám jen skvělé věci teda :D Je to první oficiálně zveřejněná fotka z photoshootu pro kampaň Chanelu, které je Kristen tváří, pro Chanel MétiersD'Art 2013/2014. Tu fotku už jsme mohli vidět, stejně jako pár dalších, protože unikly ve špatné kvalitě a můžete je najít v galerii, ale tahle je neoříznutá, ve velké kvalitě a je skvělá! Přeci jen fotky jsou vždycky lepší ve větší kvalitě :D Sice se mi nelíbí to oblečení, ale ty fotky mají takovou zvláštní atmosféru, která mě nutí, aby se mi líbily :D
On Monday. It's going to be on Monday, I can feel it. I think, that Clouds of Sils Maria movie will be released this Monday, I truly believe it. It could be tomorrow, but it's usually on Monday, the first day of a week. But I don't know, I just wish for it, I want that trailer desperately... they said, that they are just changing some details and it's like... 5 days ago? God, I hate it! :D Anyway, I have for you something amazing today. I have for you first, uncropped photo in high quality from the photoshoot for Chanel MétiersD'Art 2013/2014. We had an opportunity to see some other, which were published few weeks ago in small quality and you can find it in the gallery two. I love this new one, we could see it already, but it's always better in higher quality ;)

imagebam.com

6 komentářů:

  1. Však o Kristen jsou jen skvělé věci Tak já se přidávám k tvé víře... bude to pondělí! Ale ta fotka je úžasná <3 Konečně pořádná kvalita a Kristen vypadá skvěle :) Mě se to oblečení líbí, teda ne abych si ho vzala, ale na tu fotku se hodí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Trailer na Mockingjay v Cannes nebude, mal byť, ale bola to len fáma, písala som o tom aj na blogu Inak, Angie, akurát som písala mail, úplna terapia, no napísali asi dve alebo tri strany Teraz ma bolia ruky Snáď ho v noci dopíšem

    OdpovědětVymazat
  3. Já si třeba Alexe představuju jako Adama Brodyho..
    Erica jako Erica z True Blood
    A Valentine jako Kristen no.. jak jinak.. u mě je hlavní hrdinka vždycky psaná role pro Kristen..

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá fotka, na to oblečení jsem si tedy ještě pořád nezvykla, ale stejně to vypadá úžasně..

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že bude dneska.. Už ho chci vidět!! :3

    OdpovědětVymazat
  6. Ta fotka je úžasná!
    Přeji ti krásné a veselé Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat