čtvrtek 10. dubna 2014

Josh Horowitz wishes Happy Birthday to Kristen

Ahoj lidi, jak se máte? Já jsem se stala závislou. Začala jsem hrát jednu úchylně debilní hru a nemůžu s tím přestat, hrála jsem to teď asi 3 hodiny v kuse a úplně mi z toho šibe! :D Jediné, co mě donutilo od toho na chvíli odejít bylo, když mi napsal kamarád a já mu odpovídala, ale pak jsem se k tomu zase vrátila, je to fakt strašný! Je to jak mor, všude se to teď šíří a skoro každej se tím nakazí. Nebudu vám říkat, jak se to jmenuje, možná, že to taky znáte, ale jestli ne, tak vám to nemůžu udělat, abych vám to prozradila :D Teď už asi půl hodiny nehraju, ale už mám tik, že chci, chci, chci :D No nic, k věci. Pár známých lidí popřálo Kristen k narozeninám na sociálních sítích a jedním z nich byl i Josh Horowitz, můj oblíbený reportér spolu s Benem Lyonsem. A spolu s krátkou zprávou na Instagram hodil i jednu fotku ze série Happy/Sad/Confused, no tohle je jedna navíc, kterou zveřejnil až teď, zřejmě proto, že mu připadalo, že na ní vypadá až moc jak blb :D ale pro Kristen k narozeninám ji zveřejnil :D a já ji miluju, je dokonalá :D Kromě Joshe popřála k narozkám Kris i její mamka Jules nebo třeba její stylistka Tara Swennen.
* * * * * * * *
Hi guys, how are you? I am addicted. I started to play one stupid game and I can't stop it, I played that for three hours now, without a break, the only think which forced me to stop play it was when my friend wrote me a message, so I've read it, write him back and I started to play again. It's like a pleague, I hate that, but I can't stop it, it's so freaking crazy. I won't tell you the name of it. I can't do that to you. Anyway. Famous people wished Happy Birthday to Kristen and one of them was Josh Horowitz from MTV, who also posted one photo on his instagram. It's from the Sundance session Happy/Sad/Confused, when you check out gallery, you can find there the original one, well this is one extra, which he posted for her. He calls it an embarrassing outtake. And I totally love it, it's great. Also Kristen's mom wished to her daughter on twitter and her stylist Tara Swennen.


imagebam.com

0 komentářů:

Okomentovat