neděle 13. dubna 2014

Jsem nasraná.

Teď jsem psala asi půl hodiny článek a po té, co ho dám zveřejnit, napíše se mi, že článek neexistuje a není ani v rozepsaných? To jako vážně? Už ses mě zase rozhodl srát, blogu? Opravdu? Jsem nasraná, dala jsem si s tím článkem fakt práci a ono tohle? Takže tohle teda ne, tohle prostě ne, seru na to. Dneska nic psát nebudu. Žádný články, nic prostě, serou mě s těmahle zkurvenejma chybama furt, poseru se z toho! Už mě to fakt nebaví! Kdybych na to měla koule a schopnosti, tak okamžitě mizím z blogu někam na webovky, už toho fakt mám dost.

2 komentáře:

  1. CHápu, že tě to štve :/ Blog je někdy uplně debilní s tima chybama pořád.

    OdpovědětVymazat
  2. Ajajaj To ma veľmi mrzí, Angie, blog je niekedy fakt pekný provokatér nervov. Nemám rada, keď prekladám, a ono sa to vymaže. Kedysi, keď som mala vypnuté automatické ukladanie článkov som bola ešte viac na nervy. Ale vieš čo je ešte lepšie ? Keď človek píše mail, a on sa neuloží Ešte asi budeš musieť chvíľku počkať, pretože ako tak si včera mailujem na terase, vybije sa mi notebook a polovica mailu nikde Som rada, že ten amok, ktorý som včera mala, ma už prešiel

    OdpovědětVymazat