čtvrtek 17. dubna 2014

Gallery update 29.5: Three new stills from 'Clouds of Sils Maria'

Jsem nemocná. Jako vážně, jsem nemocná. Teda ne vážně nemocná, ale jakože... vážně, jsem nemocná, kdybyste tomu náhodou nevěřili :D A nevím, co s tím a ani vlastně pořádně nevím, co mi je... Je to celé o mých výsledcích z krevních testů. Za poslední dva měsíce jsem měla 2x antibiotika a byla asi na čtyřech odběrech a zhoršuje se to, místo aby se to zlepšovalo. Mně vlastně nic není, jen jsem pořád taková unavená a nejspíš to s tím souvisí no. Jde o to, že prostě nějaký hodnoty by měly být správně maximálně na 200 a já mám přes 1700... což rozhodně není dobře. Četla jsem nějaké věci na netu, takže jsem tak akorát ještě víc v prdeli s nervama, než jsem byla, protože jsem zjistila, že můžu mít nějaký komplikace až do konce svýho života, jestli na to přišli pozdě... což jsou dost možná jen nějaký kachny, ale znáte to, něco si přečtete na netu a nemůžete na to přestat myslet. A proto je mi tak mizerně, vlastně ani ne tolik kvůli tomu, že nevim, co mi vlastně pořádně je, ale kvůli tomu, co jsem si já kráva zas kde přečetla. Jsem prostě totálně na nervy... a tak kazím, co se dá, ve škole to stojí za hovno... a tak... Takže tyhle malé věci, o kterých můžu psát a které mi zvedají náladu, zkrátka psát potřebuju. Blog byl vždycky terapie a vždycky bude, asi víc, než cokoliv jiného... terapie bez cvokaře, i díky vám, kteří sem chodíte. Hlavně díky vám. No nic... dneska jsem našla další tři skvělé nové stillsky k filmu Clouds of Sils Maria... našla jsem je už ráno, ale bohužel jsem se k tomu článku dostala až teď. Jsou naprosto perfektní, dokonalé a úžasné a já je naprosto zbožňuju :) Doufám, že už konečně zveřejní ten trailer! :D No užijte si fotky, já si půjdu asi lehnout, ať se z té depky trochu vyspím.
I am ill. Like seriously, I AM ILL. I just don't know why and what to do about that. It's about my blood tests. I had two antibiotics during last two months and several blood tests and it's getting worse, not better and I feel really bad about that. I actually don't feel much worse, I am just still tired. But some part of those tests is not good. The number should be on maximum 200... and I have over 1700 now. Which is not good at all. I have read some things in the Internet and I should not do it, that's the reason why I feel like shit actually... because they are writing, what complications I can have... the rest of my life, if they found it out too late. So I am totally fucked up.. so these little things which makes me better... I really need them right now, because I am ruining everything, I am messed up, I suck in my school, because I am still stressed so much. Anyway, I have for you today three new stills photos from Clouds of Sils Maria. I love them, totally love them. I hope that the trailer will be released soon. Enjoy photos, I won't bother you anymore, I will go to bed maybe...

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

4 komentáře:

  1. Andie...? Ty máš zvýšené ASLO ?? Já taky !! Měla jsem tři penicilíny jako tři antibiotika v listopadu, nakonec to mám z 800 snížené na 600 a níž už to nejde. Šla jsem na odběr, protože jsem byla unavená, a spíše mě bolely klouby hodně, zápěstní a ty mě bolí sem tam ještě ..
    Aslo není nebezpečné, jen protivné a nepříjemné ... Je to důvodem i přechozené nemoci, anebo, že prostě jsi bojovala s nějakou horší angínou.
    Já v době maturity přechodila angínu, tudíž doktoři hned věděli, kde je problém, ale já maturovala a jinou možnost jsem neměla
    Únava je u toho naprosto hnusná, někdy mám pocit, že nedojdu do schodů, za deset minut mohu slézat skály .
    Taky jsem si o tom četla, ale to píšou lidí, když si něco počteš od doktora, tak prostě ti to napíšou jednodušše: Aslo není nemoc, je to pouze autoimunita , můžeš dělat vše, nedají ti na to ani paragraf do práce třeba, nic .
    A koukala jsem, kolik lidí v okolí v mém má ASLO zvýšené. Pecka vítej v klubu sestro..

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, je to jenom z přechození, já maturovala s teplotou 39,5 celý týden u písemných maturit. Bylo to šílené, nemohla jsem ani ustát, potom jsem se učila, neležela jsem, prostě jsem ji přechodila.
    Není dobré trhat mandle, počti si o tom trošku více, ne vždy se to u asla vyplatí, občas se aslo ještě zvětší... Nevím, možná, že ne.. Zkus nad tím popřemýšlet. Ano, únava a bolest kloubů značí zvýšené aslo, já jsem občas unavená, ale nejvíce to odnáší zápěstí :).. Děs, ale nic na tom není, stáhnout ruku obvazem , vzít si ibalgin a za chvíli je fajn....

    OdpovědětVymazat
  3. Angie, moja drahá, moc ma mrzí, že si choručká. Snáď to čoskoro bude lepšie a vyliečíš sa. Aj som chora... na nervy V posledných dňoch som bola akoby v strede nejakého tornáda a nielenže som začala liesť na nervy kamarátom, ale aj sama seme. Vyliečilo ma čítanie Divergencia, 5minútová jóga a hudba Máš pravdu, blog je terapia, som rada, že sa nám tu zdôveruješ :)
    Vyzerá to tak, že je to celé o psychike, alebo ? Ak áno, tak sa jednoducho vyspi, prečítaj si niečo, pozri si niečo (Sherliho alebo Whoa - ozaaaj... už som ti hovorila, že som chcela pozerať doktora Whoa ? ), kúp si niečo dobrého a ono to prejde. Vážne :) Tiež teraz kazím čo sa dá, preto som rada, že sú prázdniny a môžem ležať doma
    Stillsky sú fantastické, mám z nich veľkú radosť. Keby som ich mala vidieť v období, kedy som denne slintala nad fotkami z natáčania, asi by som odpadla. Teraz je toľko noviniek, že ich ani nestíham sledovať. Preto nemajú na mňa úplný zázračný účinok. Ale predza len, radujem sa z nich. Kristen je tu taká zlatučká ♥♥

    OdpovědětVymazat